Graffiti

Jag har skrivit mycket om Chris Brown på senaste tiden men det är för att hans album kom ut den 8 December.
Har du inte hört låtarna från hans nya album så gör det nu!
Jag lovar dig att du kommer gillar alla låtarna i albumet.
Får hoppas på att han säljer bättre än Rihanna.
Jag hörde att han fick en seg start, att det inte blev så många album sålda de första dagarna.
Jag hörde också att vissa butiker vägrar lägga upp hans album på hyllorna!
Vad fan är det för fasoner!? Så kan man ju inte göra, folk måste bara get over det som hände..

Det här är Chris Brown's video för albumet Graffiti.
Och i videon så säger han;
Jag började när jag var 15...
Hittills har mitt liv varit som en bergodalbana.
De säger att det som inte dödar dig, gör dig starkare.
Nu måste jag börja om från noll igen..

Och det är ju sant,
efter det som hände mellan honom och Rihanna så har han fått börja om från noll...

Kommentarer
» killensomvetallt

ganska svårt att börja om när han hela tiden gör låtar som är dedikerade till Rihanna .. lol

2009-12-14 // 20:37:17
» Anonym

jag vet de sjukt att de inte säljer CDn på några ställen. Några dömmer honom som om de aldrig gjort några misstag själva. Han gjorde ett misstag och d viktigaste är att han lär sig av d.

2009-12-14 // 20:45:54
» Ord blir meningar

Har inget emot CB lyssnar inte bara på hans musik längre, men som man bäddar får man ligga. varenda låt han gör verkar ju som om han vill ha sympati lr vafan det heter o att folk ska tycka synd om honom sorry but NAH

2009-12-14 // 20:55:31
URL: http://ordblirmeningar.blogg.se/
» FavoritChrillan

Hur skall man kunna "get over" att han misshandlat ett kvinna. Man skall inte låta det passera. Han gör bra musik men det är lite löjligt att han i nästan varenda ny låt sjunger för att få sympati från andra, han skall inte ha sympati han borde bli lika misshandlat som rihanna och få känna på samma förnedring och rädsla!

2009-12-14 // 21:09:00
URL: http://fjortizfox.blogg.se/
» J

fan va taskigt att de inte vill lägga upp hans album, lixxom man ska jueeh skilja på hans privatliv & såå

2009-12-14 // 21:19:40
URL: http://phressh.blogg.se/
» Anonym

Han älskar Rihanna fortfarande. Men varför hoppas du att han ska sälja bättre än henne ? du gillar inte henne och anser att hon är EMO & shit men Bryan du måste tänka i nya banor inte vara fast i hiphop/rnb 2007 , det är snart 10.



Saker förändras och Rihanna har hjälp Chris Brown med stilen han har idag. Sluta hata på henne och don`t be such a hipocrite

2009-12-14 // 21:52:58
» Anonym

Fyfan vad glad jag blir! Rätt åt honom! Visst, han gjorde ett misstag, och visst alla har gör misstag i sitt liv, men det här misstaget var FÖR stort för att låta undgå. Du snackar som att det han gjorde, alltså slå en tjej BRUTALT, var ett "litet" misstag som man inte ska bry sig om, som man ska se över. Har man som kille möblerat om en tjejs ansikte, ska man inte komma undan! Hoppas han har lärt sig en läxa!

2009-12-14 // 21:55:58
» Anonym

holy Bannanas va folk hatar på Chris..shiet like get off his dick for a moment there would you...vem bryr sig om han misshandla henne, han ångra det han gjorde. De nästan endast det hans nya album handlar om...ÅNGEST HAHAH! btw Bry harru hört famous girl? HAHA vilken bitchslap den låten eee till rihanna assåå hahahahahaah riktigt najss....!!! Keep hatin rihanna n imma keep lovin ya blog hahaha nahh im just playin, but keep doin what u do cause i like it ;) peeeacee

2009-12-15 // 01:07:05
» Anonym

synd om hans musikkarriär + har rihanna sålt mer än han

2009-12-15 // 06:42:39
» malin

jag älskar när du skriver om rnB :) spc om chris brown du får mig att fortsätta läsa din blogg, du skriver spnt som jag inte hinner med :D

2009-12-15 // 15:43:07
» Anonym

brrrrrrrrrrreeeeeeeeezyy <3

2009-12-15 // 16:41:14
» Sofia - living the dream

klart man får börja om från Noll,de tar hårdare på han för han är känd, men alla får börja om från noll som varit utsatt eller begått brottet, been there done that! Men som sagt life is going on!



2009-12-18 // 14:59:56
URL: http://frunordman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback