Graffiti


Fyfan vad bra Chris Brown's nya album Graffiti är!
Helt seriöst, jag diggar den fett!
Innan jag skulle dra till avslutningsmiddagen igår så lyssnade jag på albumet om och om igen.
Samma sak idag, jag har lyssnat på albumet hela dagen och kan typ alla låtar nu.

En sak jag la märke till är att låtarna i albumet Graffiti inte låter som hans förra låtar.
De låtarna i albumet är så jävla sköna, han har kommit med något helt nytt.
Hans gamla låtar handlade väldigt mycket om kärlek, det gör de nya låtarna också men det låter helt annorlunda.

När jag lyssnar på hans gamla låtar blir jag deppig och jag vill hitta min cinderella, ah ni förstår...
Låtarna i albumet handlar om kärlek men jag blir ändå inte deppig och så när jag lyssnar på de eftersom de har tempo i sig. det är mer tempo i hans nya album. Vissa låtar låter typ som house men han sjunger om kärlek.
Jag vet inte riktigt hur jag ska förklara men lyssna typ på låten I.Y.A. (In Your Arms) då förstår ni vad jag menar.

Alltså texten i låten I.Y.A. handlar om kärlek men man blir liksom inte deppig som när man t.ex. lyssnar på hans låt I wanna be eller Damage. Det är för att det är tempo i låten I.Y.A.
Haha, aja ingen fattar typ vad jag menar, det är komplicerat, jag vet inte riktigt hur jag ska få ner det jag har på tankarna här..Men jag hoppas det finns någon av mina läsare som förstår mig hehe...

Här har ni en skön låt av Chris Brown's album Graffiti!


Kommentarer
» Anonym

håller med dig te 150% lyssna chase our love tuung

2009-12-13 // 20:54:03
» Anonym

Told ya you was gon like it ;) !!!

2009-12-13 // 23:44:29
» Anonym

haha vi förstår ;)

2009-12-14 // 00:16:34
» Anonym

i wanna wake up in your arms ;)

2009-12-18 // 18:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback