Grattis Syrrään!


(En bild från 2006)

Grattis på födelsedagen världens bästa syster tillsammans med Liza :D
Shit vad tiden bara flyger! Jag kommer ihåg när Diana bodde hemma och jag alltid var så jobbigt mot henne.
Varje gång jag ville ha saft eller macka så frågade jag henne och varje gång jag frågade henne om det så blev hon sur och sa att jag borde lära mig göra det själv, hahahha Diana, Diana, Diana :P


(En bild från 2006)

Men som sagt, idag blev min syrra Diana 28år, hon tänker fira det med sina kompisar så hon har inte varit hos oss idag men hon kommer hit imorgon. Då tänker jag ge henne presentera som jag köpte till henne idag.
Som tur så läser Diana inte min blogg så därför kan jag visa er vad jag har köpt till henne.

Det blev ingen parfym, det blev inga bubbel kulor eller något smycke utan jag köpte två t-shirtar till henne.

Alltså ni fattar inte vilken stress det var för mig att gå in i butikerna och kolla på kläder i tjej avdelningen, haha!
Jag hade sån stress, jag försökte leka cool, jag såg ut att vara lugn eftersom jag hade en sån oskyldig blick när jag gick runt i tjej avdelingarna haha. Men tro mig, innerst inne så var jag stressad som fan.

Men anyways, jag köpte de här två t-shirtarna till henne.


Syrran passar i grått så just därför köpte jag denna, i hope she likes it!


Denna t-shirt kan hon ju ha på sig närmare julen eller hur?

Grattis syrräään, Grattis :)

Kommentarer
» Anonym

åååh vart köpte du t-shirt nr 2? :)

2009-12-01 // 21:53:15
» Anonym

never mind, står på lappen :P

2009-12-01 // 21:59:13
» Anonym

Hmm, den första var fin fin. Den sista var faktist lite barnslig =(

2009-12-01 // 22:25:36
» Anonym

vilken snäll brorsa du är :D snygga tshirts ;)

2009-12-01 // 22:42:08
» .....

nej men de var gulliga faktist.. sött att du bryr dig eftersom det är tanken som räknas =)

2009-12-01 // 23:57:53
» beundrare

HEJ PLAYER :d , NÄÄÄ SKOJJA !!!



JAG UNDRAR OM DIN SYSTER JOBBAR PÅ GINA TRICOT ELLE RHAR GJORT DET TACK OCH HEJ!

2009-12-02 // 14:50:52
» aa

nice haha du har smak hehe

2009-12-02 // 17:57:48
» Jakobsberg

skulle ej banga på syrra din ;)

2009-12-02 // 23:42:35
URL: http://jakan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback