Gymmet hah!

Hey på er alla söta och sköna läsareee!

Jag kom hem från gymmet för ett tag sen.
Jag hade så svårt att vakna imorse men det löste sig, jag gick upp och åt en bra frukost sen röre jag mig till gymmet. Jag gymmade faktiskt med en tjej kompis till mig som heter Sara.
Vi kom överens om att vi skulle träffas halv 12 vid gymmet, själv var jag där i tid. Jag är duktig på att passa tider men det är tydligen inte hon haha, hon var där runt klockan 12.
Men hur som helst, vi gymmade, eller inte vi haha, jag gymmade hon gick bara runt i gymmet och skrattade!

Haha, jag har suttit och kollar på the ellen degeneres show, David Beckham gästade och de pratade om hans modell & fotbollskarriär.
Nu börjar FRESH PRINCE hej dååå!

Kommentarer
» sara

hahah, jaajaa.. jag gymmade faktiskt också ;)

2009-12-28 // 14:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback