Gymmet

Hey på er alla söta och sköna läsare!
Shit vad sent jag vaknade, jag vaknade runt klockan 2.
Förvånad är jag inte eftersom jag satt uppe till klockan 4 inatt och pratade med en tjejkompiis ;)



Nu ska jag dra till gymmet med min kusin och min Pappa.
Jag har gymmat hela veckan förutom igår. Igår behövde kroppen lite vila men idag sätter jag fart igen och imorgon ska jag träffa min personliga tränare på gymmet!
Men anyways, nu måste jag dra.
Som jag alltid brukar säga...Jag checkar in seanre!

Haha pussiiii!

Kommentarer
» Anonym

dålig uppdatering

2009-12-06 // 17:05:44
» Anonym

slriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiv om han killen hannnnn ärhet 1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-12-06 // 18:06:51
» Anonym

heter han pierre elel rhur de stavas?

2009-12-06 // 19:30:29
» Ell

Hej Bryan!

Jag läser din blogg några gånger per dag och tycker att den är bra:)



Du har ju precis börjat gymma, ellerhur? Skulle vi inte kunna få reda på din utveckling? Skulle vara jätte intressant! Till exempel om du kunde skriva vad du klrar just nu(vilken vikt)i vissa övningar, bänkpress, knäböj och marklyft tillexempel?



Det skulle vara kul om du skriver din längd och vikt också! Det är skitkul att följa folks utveckling och det skulle säkert locka fler läsare för dig.



Om du har ett schema kanske du skulle kunna lägga upp det? Kroppen ser verkligen bra ut just nu, men du kan och kommer gå upp några kg till!



take care

2009-12-06 // 21:52:58
» Anonym

din kusin va inte fuuuul asså!!!!

2009-12-06 // 21:56:15
» Chileniitaq

hahah din kusin e KATTT

2009-12-06 // 23:00:54
» Triisha Music

Bryan det är väl inte så bra att träna varjedag ? Jag vill också börja träna lr jag gör på spotify men hörde att kroppen hälst ska träna varannan dag du har ju en personlig tränar är de sant lr kan man träna varjedag?

2009-12-07 // 21:08:18
URL: http://triisham.blogg.se/
» Anonym

jag stora starkt jagg kann ätar min vikt starka musklet!!!!/ Mamala'dji

2009-12-09 // 12:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback