haha

Jag är online på facebook och checkar läget.
Jag spanar folks profiler och bilder eftersom det är väldigt sällan jag gör det.
Som jag har sagt så många gånger förut, facebook använder jag mest för att svara på min meddelanden och för att uppdatera min profil då och då. Annars använder jag inte den så mycket, jag har sett att vissa är helt inne i facebook och spelar spel och grejer :S

Jag hade inte så mycket för mig så jag sökte på mitt namn och då kom jag upp såklart men inte nog med det.
En grupp som heter 'Mr. Do it for the ladies var först med Blackberry' kom också upp.
Haha jag hade ingen aning om att det fanns en sån grupp... Den som skapa den gruppen är tung ju haha!

Gruppen har inte så många medlemmar, jag är själv inte med i gruppen.
Jag tänker gå med i den nu haha, vad tror ni jag vill att ni gör?
Jo, gå med i gruppen nu, nu, nu!
Jag orkar inte gå in på detaljer men ni vet att jag hade BB före henne!

Kommentarer
» Anonym

hehe lätt att man joinar :D

2009-12-17 // 23:41:45
» Anonym

fett skön grupp så sant:)

2009-12-17 // 23:53:00
» Anonym

asså så mobbad du är. Och om du hade den före? kissie var före dig att tjäna stora pengar mer än vad hela din familj tjänar tillsamans. tror du honn ens bryr sig om en sån grupp? fett mobbad haha.. för mkt fritid bryan

2009-12-18 // 13:25:34
» Anonym

Det är du över mig som är fettmobbad som tror att Kissie tjänar mycket pengar :D

2009-12-18 // 15:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback