Hej igen

Heeey på er alla söta och sköna läsare!
Har ni saknat mig??? Jag har iaf saknat er!

Jag är jätte trött.
Igår var jag på avslutningsmiddag med laget efter det drog jag, nebben, tumme, tolga och A till en bar och där tog vi det lungt och spelade spel.

Jag hade aldrig spelat Black Jack innan så jag testade det igår för första gången.
Tolga spelade men det gick inte så bra för honom, Nebben spelade också men det gick inte så bra för honom heller.

Efter ett tag bestämde jag mig för att också spela, jag la 70kr på bordet och började spela.
Jag gick i vinst med 230kr hehe. Det var kul att spela, så kanske jag bara säger för att jag vann och inte förlorade pengar haha. Grabbarna sa att jag hade nybörjarturen, men det tror jag faktiskt inte på.

Jag tror att jag alltid kommer att ha tur när jag spelar Black Jack, men men, jag får ta det lungt så jag inte blir spelberoende!

Vi var på baren tills 00:00 sen hoppa vi in i Nebbens FERRARI och åkte runt till klubbar.
Det var första gången jag klubbade haha, jag debuterade igår kan man säga.
Vi hade svårt med att komma in på klubbarna eftersom vi inte var med på listorna men tillslut kom vi in i en klubb med hjälp av Tummes brorsa och det blev rätt nice tillslut.

Kommentarer
» Anonym

hehe duktigt att gå med vinst! :D

2009-12-13 // 21:36:01
» linea.

du borde gå till klubben grodan , haha kissie var där med amir o trubbeln. vi var i samma fest.. vore kul om du också vore där:p

2009-12-13 // 21:38:43
» Anonym

jag såg dig i den etiopska restaurangen. vare god mat? :)

skulle du kunna tänka dig va me en habesh?

2009-12-13 // 22:41:42
» Anonym

drack du då? :P

2009-12-14 // 00:02:33
» jennie

ååååååååååh tolgaaaaa

2009-12-14 // 19:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback