Hemma igen

Jag var och gymmade med min kusin.
Jag har tränat armarna för det mesta den här veckan så idag tränade jag rygg och mage!
Var jätte trött efter så jag vilade i bastun i ett bra tag hehe.

Men hur som helst, jag läste precis klart alla kommentarer under detta inlägg.
Det verkar som att de flesta tycker att det är mitt fel, men ändå inte.. Det var 50/50.
Vissa tyckte att det inte var mitt fel och det uppskattar jag.

Jag menar, det hände på en fest. Varför kan man inte hålla på med två tjejer på en fest?
Whats wrong with that?
Jag såg att någon hade kommenterat att jag ena sekunden säger att jag inte är en player och att jag inte leker med tjejers känslor, jag kan säga så här till dig; Jag håller mig fortfarande till det jag har sagt.
Att hålla på med två tjejer på en fest ser jag inte som att leka med tjejers känslor.
Snälla, alla är där för att dansa och ha kul osv.

För mig är leka med någons känslor att vara på g ett tag, bli tillsammans och sedan om jag gör slut efter någon månad och börjar dejta en annan att leka med någons känslor. För tjejen har börjat eller har fått känslor för mig och sedan när jag sårar henne så har jag "lek" med hennes känslor.
Inte att man håller på med någon på en fest och sedan håller på med en annan, som att någon av de tjejerna har kärleks känslor för mig..

Shit det blev rätt mycket..hoppas det inte blev för krongligt, fattade ni ens vad jag skrev??

Kommentarer
» e

vi ääär tjeeejjeeeer, my god asså man tror att du borde ha lite erfarenhet av hur tjejer tänker hahaha. det spelar ingen roll om du bara tittar på en annan tjej så blir vi avundsjuka, get real asså allvarligt. och btw, vissa tjejer måste gå upp från sina knän där dom står och kysser dig i arslet och stå upprätt.

2009-12-10 // 20:23:10
» Anonym

aa ok håller med dig, du var på fest, gör vad du vill.. men varför förväntar du dig att hon ska ba "aa de lungt". Vi tjejer är så.. Och plus hon kanske gillar dig? Och de dära med att leka med en och vara player. Det är så du ser det, men för henne kanske du gick över gränsen?

2009-12-10 // 20:25:31
» Anonym

"Jag menar, det hände på en fest. Varför kan man inte hålla på med två tjejer på en fest?

Whats wrong with that?"



Faaaaaaaaaaaaaaaan vilken dålig ursäkt,Uh please bara för att det var en fucking fest,rättgör det automatiskt ALLT då eller?

2009-12-10 // 20:34:03
» Daniela

men orka det är en fest? som om tjejen e kär i dig efter en dag. snälla vi tjejer kan också hålla på med 2 killar på en fest? som om det är värsta grejen det är ju en FEST aaijt?

det e bara att festa på ;)

2009-12-10 // 20:50:12
» Daniela

men orka det va ju en fest? som om hon e kär i dig efter en dag. Vi tjejer kan ju också hålla på med 2 killar på en fest, det är ju FEST aijt?

haha det är baara att festa på !! ;)

2009-12-10 // 20:54:19
» .

håller med daniela

2009-12-10 // 21:04:06
» Anonym

HAHAHAHA shit va alla ni är järndöda va är de ni diskuterar o lägger ner tid på? skärp er! de är deras problem o bryan snälla tänk på va du skriver i din blogg innan du gör ett inlägg, o sluta skriv grejer som får dig att sjunka till en annan nivå... du är bättre än så de vet vi båda

2009-12-10 // 21:12:26
» LINNEA

Bryan, det beror helt hur du menar när du säger "hålla på", alltså om du dansade lite intimt sådär med båda är det okej, det är fan fest man ska dansa...Men om du menar "hålla på" som i STRUL är det en annan femma...då är det klart att man blir sur om du sedan snackar i telefon med henne och får kontakt via sms och så efteråt...

2009-12-10 // 21:25:20
» Anonym

visst.. definera ditt "höll ¨på" så att man fattar

2009-12-10 // 21:44:49
» Anonym

aa bryan håller med dig, tjejerna får fan ta och acceptera att det inte blir något seriölst bara för att man har lite kul på en fest! men en sak; fattar inte varför du bryr dig om att tjejen blev sur? skit i henne! :P

2009-12-10 // 21:49:46
» Ishaa

assåå... haha vadåå? tjejer heeeelt seriiiöööst!!! lovar att minst hälften av er hära har hållt på me 2+ på en fest? haha :P men men men men Bryan... helt ärligt nu? om du höll på med en tjej på en fest och hon gick o höll på med någon annan? skulle inte du bli sne? kanske inte avis eller sur såå.. men jag kan garantera! att du skulle bah pass på henne kolla snett o du skulle inte svara på hennes sms heller för jag venne exakt hur du är men du verkar ha fett me stolthet

2009-12-10 // 22:24:53
» Anonym

Om en kille först står och t.ex. strular med mig, och sen en halvtimme gör han samma sak med en annan tjej, klart som fan att jag kommer bli sur. Skulle det vara en tjej som gjorde sådär, skulle hon bli kallad för h.ra och massa annat skit. Så om det inte är okej för oss att hålla på med två samtidigt, är det inte de för er heller.

2009-12-10 // 22:28:58
» Anonym

det spelar ingen roll om man har varit pa G eller ej! kan du tänka lite,, om man hhaller pa med tva tjejjer pa en kväll! äru enplayer till max, tro eller ej du är det .. sluta lek mr do it for the ladies. du är inte perfekt ingen ärdet. Om det var du.. skulle det inte heller känts bra! omväxla bror.

2009-12-10 // 22:42:05
» Anonym

hahaha va hände med cindy du vad med häromkvällen?



I helgen var jag på fest och jag hade varit med en kille hela kvällen, det klickade verkligen mellan oss. killen gick senare och dansa med tjejer och höll på, tror du inte jag blev sur eller?

men ändå så låtsades jag att jag inte brydde mig för att vi knappt kände varandra och jag ville inte verka desperat och jobbig.

Tro mig bryan alla vi tjejer är så, vet inte om ni killar är så men skulle inte du bli lite besviken iallafall?

2009-12-11 // 01:21:13
» shamz

men lägg ner! Klart som fan att det är fel! du kan nt ta för dig sådär habibi

2009-12-11 // 10:47:22
» Anonym

jag har hört att en släkting till dig fyller år på lördag och ska ha fest

2009-12-11 // 12:40:29
» Anonym

seriöst asså om du inte vill att folk ska kalla dig player sluta hålla på sådär om du ska hålla på med en tjej håll dig till henne men asså okej du får hålla på med 2 men det lägsta var att du gjorde det när ni 3 var undersamma tak och samma rum..



är du player ja elle neJ?

2009-12-11 // 16:34:56
» Anonym

ASÅ DU FÖRSTÅR INTE

DE ÄR ETT NO NO NO NO NO!

VA ALDRIG MED 2 TJEJER PÅ EN FEST!

ASÅ DET ÄR BARA ETT FEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEETT NEEEEEEJ!!!!!

2009-12-11 // 16:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback