Hey

Heysaaan!
Första inlägget för idag, jag har inte suttit vid laptopen på hela dagen.
Jag gick inte till skolan idag för att jag hade ont i magen imorse, så jag sov, sov och sov och vaknade klockan 2.

När jag vaknade kollade jag på tv sen så pluggade jag lite grann.



Nu ska jag packa min väska med mina träningskläder för jag ska till gymmet med min kusin.
Fan vad nice, jag ska träffa min personliga tränare idag för första gången.
Jag ska berätta för honom vad jag vill träna sedan kommer han fixa ett träningsprogram till mig som jag ska följa.
Jag kommer att träna med honom i gymmet en gång i veckan och de andra gångerna jag gymmar själv så följer jag bara programmet!

Nu ska jag packa! Jag checkar in med ett inlägg innan jag drar!

Kommentarer
» m

du får berätta sen om de var nice med personligtränare

2009-12-07 // 18:49:58
» TRÅKIGT

asså bryan NÄR SKA DU HA FRÅGESTUND det ÄR TRÅKIGT

HALLÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!!!!!!

2009-12-07 // 18:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback