Julklapp till pojkvännen?!?!

Dagen börjar närma sig sitt slut, det här blir förmodligen det sista inlägget för idag.
Jag var inne på msn och såg att jag fick ett mail av facebook..
Jag fick ett meddelande av en läsare som behöver hjälp att hitta en julklapp till hennes kille.

Eftersom det är så många tjejer som spanar in min blogg så tänkte jag att ni kanske kunde komma med ideér och förslag på vad hon kan köpa till hennes kära...

Hon skrev följande:

Hej Mr.Do it for the ladies!!

Jag behöver inte hjälp med kärleken som dina andra läsare haha.
Jag och min pojkvän är båda 15 år och vi har varit tillsammans i snart 8 månader. Men problemet är att jag inte har en susning på vad jag ska ge till honom. Jag vill inte ge bort typ något klassiskt, typ som kläder, parfym och liknande. Utan det ska vara något som är minnesvärt och speciellt. Jag hoppas att ni fattar vad jag menar :) Jag vill helst ha svar så fort som möjligt! :D

Ska jag vara ärligt så har jag nooo idea!!
Läsarna...Eller ska jag säga tjejer, vad har ni för förslag till henne??

Kommentarer
» Anonym

bajs:)

2009-12-07 // 00:17:27
» .

klocka ? ^^

2009-12-07 // 00:54:07
» INESITA LEVER BARA LIVET

romantisk middag :p



skoja

2009-12-07 // 01:13:17
URL: http://princessinta.blogg.se/
» Samira

Jag tycker hon kan köpa ett halsband med en platta där hon graverar in datumet de blev tsm eller deras initialer :) fint minne även om dom gör slut.. Hej förresten sötnos, fin blogg du driver :) jag är inte den som brukar be om något men jag har en sex/kärlek/vänskap - frågestund så jag skulle vara tacksam om du ställde en fråga! alla kommentarer godkänns innan de publiceras så inget kränkande tack! det gör ingenting om du redan vet svaret på din fråga, alla andra kanske inte vet :*

2009-12-07 // 08:28:15
URL: http://heroinesamira.blogg.se/
» Anonym

utan tvekan en upplevelse, ingen "sak". Kanske en liten resa tillsammans, eller bio + dyr restaurang. Spa kanske? :P

2009-12-07 // 15:06:10
» Anonym

ett fotocollage kanske, med massa bilder på er tillsammans från den tiden ni träffades tills nu, sen kan du ju göra de ännu roligare o kanske klippa ut nån random bild på ett jätte gammalt par fast ni sätter era huven istället för deras, så kan du skriva nån fin text tillsammans med de :)



de här e ju lite personligare oxå (;

2009-12-07 // 16:46:40
» Anonym

spaaa skit mysigt. finns på glada oxen , boka

2009-12-07 // 17:11:38
» Anonym

ge honom din oskuld i röven, hahaha

2009-12-08 // 13:46:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback