Julstress

Fan vad snabbt dagarna går, det är redan den 17 December.
Det är snaaart jul allesammans, snart juuul!

Jag har inte ens köpt några julklappar än kom jag precis på...
Oh nej, nästa vecka kommer jag springa runt på stan och stressa som en idiot och leta julklappar.
Varför gjorde jag inte bara det den här veckan!?
Juste, jag har knappt pengar för att kunna köpa julklappar till alla i familjen.
Men jag har en idé, imorgon är det Fredag och jag tänker chansa, jag tänker spela Black Jack.
Förhoppningsvis vinner jag tillräckligt med pengar så jag har råd att köpa julklappar till alla.
Det kan ju gå åt helvete också, jag kan förlora alla pengar!

Ohhh ångest! Jag får hålla tummarna och hoppas på att alla löser sig.
Jag har verkligen 3 problem...
1. Jag har inte tillräckligt med pengar.
2. Jag har inte köpt en enda julklapp än.
3. Jag vet inte ens vaaad jag ska köpa i julklapp!


FuckFuckFuck!
Har du köpt julklappar än?
Eller tänker du springa runt på stan och stressa som fan de kommande dagarna?

Kommentarer
» Anonym

jag har inte köpt julklappar än, och ska heller inte köpa :P men seriöst spela inte, ej värt att ta risken!

2009-12-17 // 20:45:41
» Anonym

Jag gör alla mina julklappar, men det är kanske lite svårt med tid för dejj... Lycka till!

2009-12-18 // 14:44:39
» aa

ja köpte förra veckan alla julklappar :p

2009-12-18 // 15:08:35
» Sara

Ta dagen som den kommer ;D Jag gör allt i sista minuten.. Kanske inte så värst bra but whatever

2009-12-19 // 02:50:40
URL: http://saraliicious.blogg.se/
» Malin

joofan Springer runt på stan o stressar som helvet typ en dag innan julafton ,

2009-12-19 // 14:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback