Känner mig fit!

Oh vad skönt att äntligen vara hemma och veta att det är jullov!

Jag kom hem från skolan vid tre tiden och det första jag gjorde var att skriva ett inlägg innan jag drog iväg till gymmet.
Det gick asbra på gymmet, jag träffade min PT och vi är klara med mitt träningsprogram för tillfället.
Jag ska köra det träningsprogrammet i några veckor nu sen får vi se hur det utvecklas.

Jag har gymmat konstant i snart en månad nu och jag börjar faktiskt se resultat.
Ska fortsätta jobba hårt för att nå mina mål!
Jag känner vissa som vill bli större och starkare men de tar inte deras träning seriöst, de kanske kör i en och en halv vecka sen tappar de lusten.
Sån är inte jag, bestämmer jag mig för att göra något så gör jag det, thats it!
Jag älskar att hålla kroppen i form, jag är en workaholic!

Kommentarer
» cc

u look like Tyler Nelson ;),

2009-12-17 // 19:02:10
» Anonym

mm mm i like what is see .. de där armarna ser väldigt bra ut !

2009-12-17 // 21:04:41
» Anonym

uppdatera meeer!

2009-12-17 // 22:19:12
» Emma

woow, vilka armar ;)

2009-12-18 // 15:04:16
URL: http://byeeem.blogg.se/
» Annie

ja vist är det skönt med jullov! Nice bild!

2009-12-18 // 22:49:14
URL: http://flummgirl.blogg.se/
» Anonym

hej,=)är du kompis mer erik?

2009-12-19 // 16:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback