Känns BRA!

Känner mig så jävla fit och pepp! Jag ska bli snyggast inför Beach 2010!!!

Haha, tro mig, jag säger bara tro mig ;)


(redo för träning!)

Tänker sumera mig dag för er.

Ni vet redan vad som hände på vägen hem från skolan, det behöver jag inte gå in på hehe.
Jag var och gymmade med Nebben, de andra gångerna jag har skrivit att jag har varit och gymmat så provtränade jag bara i 7 dagar. Pappa fixade provträning för mig men idag så blev jag medlem där :)


(Tjejer han är singel! Vad väntar ni på? HAFFA!)

Det kanske är lite dyrt men det är värt varenda krona. Jag skrev på avtalet idag och det kostade mig 799kr + 299kr första månaden och de resterande månaderna kommer att kosta mig 299kr. Alltså är jag bunden i 12 månader.
Det är så jävla nice, äntligen har jag ett gymkort som räcker läääänge!


(Den bästa känslan är nog efter duschen då man har kämpat och tränat hårt)
(Ber om ursäkt för de suddiga bilderna, Nebben har aldrig använt en mobilkamera)

Jag är en workaholic haha, jag älskar att träna och hålla i gång kroppen. Det är faktiskt första gången jag håller igång på allvar som jag gör nu. Jag har ju alltid tränat fotboll men jag har aldrig gymmat i en lång period inte.
Jag har blivit så nyttig av mig, ni kommer väll ihåg när jag skrev om tandläkaren för ett tag sen. Hon ville att jag skulle sluta dricka läsk och då sa jag okej, jag ska sluta.
Men hon gick inte på det så enkelt, hon viste att jag sa det bara för stunden och att jag efter några dagar kommer börja dricka läsk igen så därför ville hon att jag skulle lova henne att minska på läskandet, och eftersom hon var så snygg och söt så lovade jag henne det. Jag har hållt mig löfte :)
Nu sitter jag i rummet och dricker vatten, känns galet bra nu..

På vägen hem så tog jag och Nebben en runda i Kista Galleria, några snygga tjejer såg vi faktiskt inte men vi såg två tjejer som gick runt och delade ut red bull. Jag gick fram och frågade om jag kunde få en och precis när ena tjejen skulle ge mig en så sa den andra men ne...Och så han hon inte säga det hon skulle eftersom den andra hann ge mig den.. Haha, orka snåla på en red bull din jävel, de går runt i Kista och delar ut de varför vill hon inte ge mig en, tönt. Men den andra var snäll, hon gav mig som sagt en red bull haha.

Sen köpte jag ett par jeans också, fett najsa faktiskt, de satt fint på mig och det tyckte en personal som jobbade där också. Hon ba de sitter fint där framme, jag men rumpan da? Hon ba jag vågade inte säga det haha, men sen så sa hon att det satt bra där också..

Efter att jag köpte ett par jeans och Nebben en T-Shirt var det dags att rulla hem!
När jag väntade på bussen så fick jag ett sms av min tjejkompis Stephanie som hade sett mig i gallerian så vi träffades en snabbis och pratade lite grann.



Stephanie är fotograf och ska fotografera mig den här månaden om allt går enligt planerna hhaha, hon är en jätte duktig fotograf, checka in den här bilden!


Kommentarer
» Anonym

DEAAAAAAAAM UR FRIEND IS FIIIINE ;);)

2009-12-03 // 23:03:37
» Anonym

svär skulle inte banga på honom värsta katten brää holla :)

2009-12-04 // 10:16:02
» S

bryan va heeeeeeeeeeeet du eeeeee shit asså :p

2009-12-04 // 16:34:14
» Ärligt

BRYAN asså när ska du ha frågestund här på bloggen de var skiiiit länge sen älit

jani du är mr do it for the ladies dååå borde du ha frågestund nuuuuuu <3 :p

2009-12-04 // 16:40:38
» ARRE BARRE



VVart kommer nebben ifrån?

2009-12-04 // 18:58:55
» Anonym

uf bryan du o din kompis e skitsnygga

2009-12-04 // 19:37:23
URL: http://saraosimonidas.blogg.se/
» S E V D A Y E T I S ♥

ååh va kul:)! stephanie har också fotat mig en gång, hon är gryyym! och är också hennes vän:)

2009-12-04 // 21:01:00
URL: http://sevdas.blogg.se/
» Anonym

bryan din kompis är ju värsta katten ju hahahhahahaahh

2009-12-04 // 21:50:01
» Anonym

hahaha nån verkaar vilja haffa varje tjej dom ser !

2009-12-05 // 00:31:10
» Anonym

aaaah, det va dig jag såg med din röda jacka O.o

2009-12-05 // 23:11:53
» v

aboooo dendär nebben går i min skola ;) kanske borde lägga haff eftersom han e singel

2009-12-09 // 17:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback