Kissie's Blackberry är trasig

Hahahaha, ne fan, jag kanske inte borde skratta.
Det är synd egentligen, jag skulle inte bli så glad om min blackberry gick sönder.
Men iaf hahahha, Kissie köpte en blackberry någon vecka efter mig och jag antar att ni alla har sett min video jag spelade in när jag fick höra att hon hade köpt en.
I videon förklarade jag till henne att det inte är en fjortis telefon, hon vägrade lyssna på mig och två veckor efter hon hade köpt den gick den sönder...

Hon frågar om någon som har en blackberry vet vad felet är...
Japp, jag har en BB och jag vet exakt vad felet är. Tryck på play så får du höra hahaha!

Kommentarer
» Anonym

woow du e fett cool ju som bara läser din egna blogg ! :O



asså snubben.. de är bara synd att du ägnar dig tid åt att snacka om kissie i 3 minuter. Om du nu bryr dig så lite om henne, skit i henne då. Det är bara skrattretande fan att du gör sånna här grejer. SLUTA hata mannen..



peace

2009-12-18 // 18:25:05
» deb

den stod inte ut med dig längre därför döda den sig själv hahaha fan vad bra och roligt sagt av dig

2009-12-18 // 18:32:01
» Everlinn

tight ass, hon vill inte träffa dig, vad äre du inte förstår ?

2009-12-18 // 18:32:38
URL: http://everlinn.blogg.se/
» shamz

O-M-G vad du är mobbad :/ helt seriöst? Skaffa ett liv! Du är INTE den enda bloggaren med BB, jag hade en innan du föddes raring. Kom ner till jorden, du är inte ens rolig. Jag som gillade din blogg...

2009-12-18 // 18:37:27
URL: http://shamz.blogg.se/
» Anonym

HAALLÅÅ E RU DUM I HUVUDET ELR !!!! DEN HÄR INLÄGET PÅ HENNES BB ÄR GAMMAL FETT SYND ATT DU LÄGGER UPP DE NU!!!sluta hata henne bara för att hon dumpa din ass så tänker du ge henne råd o massa CRAAP move oon hon vill INTE ha dig SHIEEET !!!

2009-12-18 // 18:41:39
» Anonym

Nej men ärligt hur orkar du? Orka bry sig..

2009-12-18 // 18:42:33
» Mrs breezy

HAhaha det e faan sant, kan inte hålla med mer hon kisse borde slänga sig från angeredsbron.. :)

2009-12-18 // 18:43:09
» Anonym

ngn borde dra ner dig till jorden du har fått för mkt luft killen. . .

2009-12-18 // 18:44:29
» Nicho

hahahaha den stod inte ut med dig längre så den döda sig själv!! HAHAHAHA dagens skönaste garv för min del asso! :D du e skön asso, inte som alla andra bloggare .

2009-12-18 // 18:47:50
URL: http://clothinginfluence.blogg.se/
» Anonym

HAHAAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAHAHAHAHAAHHAHAAAHHHAHAHAHAHAHAHAHAHA håller med Nicho "den stod inte ut med dig så den döda sig själv" fick mig att DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ av garv hahaha!!

2009-12-18 // 19:02:21
» Anonym

fett skön videoinlägg du har rätt hela tiden:D

2009-12-18 // 19:02:38
» Anonym

fett skön videoinlägg du har rätt hela tiden:D

2009-12-18 // 19:03:12
» Läs detta, u need it

Du som sitter och snackar om att folk ska sluta hata...... ???? Var inte det här ett HATinlägg? Seriöst, oh my goood.. oh my gooooooood. Jag vet inte vad du har för kompisar men kompis, NÅN MÅSTE SÄGA ÅT DIG! DU tål absolut inte att någon nobbar dig, ABSOLUT INTE. Om du e man, bete dig som en och sluta vara omogen. Snälla. Det är skiiiiiit synd!

Först dissar Kissie dig (nej jag e inte på hennes sida, jag tål fan inte den tjejen) och du får FLIPP och håller på och skriva om henne varje sekund. Okej, de hon skrev om dig var fel men du hanterade det värre. Du kunde gjort ett inlägg sen hejdå men nej nej, du ska snacka om det i månader. Get over it.

Sen "dissar" Kenza dig och du får FLIPP och river sönder hennes bild och TAR DIN FINA TID FÖR ATT TA BILD PÅ DET OCKSÅ! Låter det här inte mobbadt? Alltså tänk om det var en annan som gjorde såhär, du skulle ba: fan va mobbad. Och du hade faktiskt en skit bra blogg men du kommer ALDRIG komma nånvart om du trackar ner folk. OCH jag sa till dig att inte skaffa twitter, OH MAJ GAAAD seriöst?.. Aja, hoppas du nån gång inser hur dumt allt det här är för seriöst, det du gör förstör dig så jäävla mycket. Peace & NO hate people! Thank you, i'm out.

2009-12-18 // 19:10:22
» hollaa

vart köpte du tröjan man?

2009-12-18 // 19:19:47
» `S

hahaha! fett onödiga kommentarer här ovan.. dom ber dig skaffa ett liv medan dom själva har spenderat sin tid o kollat på ditt klipp o sen 10 min till för att skriva en "hat" kommentar, om man ska kommentera orka va dum o hon är ovan som skrev ett brev haha.. äre inte synd att du tar din fina tid för att kritisera det han skriver i sin blogg, de ni som kommenterar onödiga saker som borde skaffa liv, sluta be andra att göra det fifan :) anyways Du är skön, keep it up!

2009-12-18 // 19:28:54
» Anonym

Aså jag tkr att du e fett skön :D.. men skit i kissie vafan hahah.. Synd om henne ju.. du borde ist ängna din tid på att få den bästa bloggen o det gör du genom att sluta skriva om kissie =).. men annars e din blogg fett nice :D... peace

2009-12-18 // 19:43:57
» Sussi

BRYAN DU E FETT MOBBAD, SERIÖST!

Jag håller 110% med "läs detta, u need it."

2009-12-18 // 19:50:53
» Anonym

snubben -.-

2009-12-18 // 20:34:56
» esmawade

käften folket, han får väl skriva vad han vill? KEEEEP ON DO IT:d OCH ifall man sgr att alla borde sluta att hata(vilket folk borde) så betyder dt nte att han hatar kissie, utan han OGILLAR HENNE! HATA är ett stark ord, trögisar....



LOVE U BRYAN (psst. bor i samma gård som dej rawr)

2009-12-18 // 20:55:36
» Arianna

Hahahahaha jävlar vad besatt du är i Kissie,GET OVER IT. Vem fan bryr sig om hon har en BB eller inte. Shit vad patetiskt man kan bli asså :O

Väx upp,börja bete dig som din ålder och sluta kalla alla för "haters" så fort de kritiserar dig din omogna lillskit.

2009-12-18 // 21:04:06
» Anonym

bryaaan du är tuung babbby ! så alla blondiner elller haters stiick inget liv!"

LÅÅÅÅT killlen skriva vafan han villl URSÄÄÄKTA vems blogg är det häääära damn assså pallla få i sig luuuuft låt han göra sin greej !!!

2009-12-18 // 21:10:15
» Jessica

Haha asså tur att du ser jävligt bra ut annars kommer man inte undan med såna här dryga inlägg.

;)

2009-12-18 // 21:26:32
URL: http://afrotastic.blogg.se/
» Anonym

skitbra inlägg, ahah du borde göra videoinlägg oftare

2009-12-18 // 21:50:47
» Arijana

hahah alla hater's kan suga av mig

jag vet att ni garva när ni såg klippet, sen efteråt ska ni leka något, spräck er!

haha och klippet var helt tungt, keep it up!

and bitche's, dont hate the player, hate the game ;)

2009-12-18 // 21:58:34
» Anonym

VARFÖR BRYR DU DIG OM HENNES JÄVLA BLACKBERRYYY?????????????????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! TÖNT PÅ RIKTIGT

2009-12-18 // 22:25:30
» Sanna

Hahahahahaha fyfan vilken mobbad kommentar (ovan)

2009-12-18 // 22:25:36
» Sanna

"bithes,don't hate the player,hate the game"



HAHAHAHAAHAH DITT JÄVLA MONGO,HAR DU NÅGON ANING OM VAD DET BETYDER DIN OKUNNING JÄVEL?

2009-12-18 // 22:28:43
» Anonym

asså seriöst jävla idioter som klagar på att bryan bryr sig om kissies balckberry.. fattar ni inte att han DRIVER? är ni tröga eller? :O de e fan jävligt kul också, men som sagt, vissa saknar humor -,-

2009-12-18 // 22:49:08
» Anonym

kom hit så ska jag visa dig vad de betyder.

har kissie aldrig öppnat sin käft om någon? exakt, kom inte hit och snacka då. om hon inte vill att folk ska kommentera henne och det hon gör så får hon väll stänga sin egna käft först. skitfolk hela bunten

2009-12-18 // 23:03:02
» Anonym

ni som hatar MANNEN STICK FRÅN BLOGGEN SHEET!

2009-12-19 // 00:34:21
» Anonym

sluta läsa helt enkelt ni som hatar vad är det som är så svårt herregud asså skeeet störande

2009-12-19 // 00:34:58
» vali

va e det här computer va? Spejla bollen oke?

2009-12-19 // 00:38:29
» FavoritChrillan

Sorry to tell u bryan men Blackberry är inget nytt asså jag är på min tredje nu, skönaste telebabon ever är det. Haha måste iaf säga att du har en av de skönaste bloggarna! Keep it up!



http://fjortizfox.blogg.se

2009-12-19 // 01:40:28
URL: http://fjortizfox.blogg.se/
» loffsan

haha vilka onödiga kommentar... jala fall you rock man!!! bye :)

2009-12-19 // 09:01:57
URL: http://lizazliv.blogg.se/
» yasmine

du har största luften men kissi grejen var rätt.

2009-12-19 // 11:24:09
» Anonym

hahhahahahahahh hon e sååå fuul

2009-12-19 // 12:24:43
» evelina

Jag tror du bara gjorde det här inlägget för du egentligen vill träffa kissie och bli kändare och skapa kontakter genom henne ahaha men hon kommer aldrig vilja träffa dig

2009-12-19 // 16:41:48
» robin

ehh manen du äger fan på att dissa kissie hon e fan inte värd någon hon e så jävla ful!!!

2009-12-19 // 17:11:27
» nicole, de bara att läääsa asså

HAHAHHAHAHA ! asså snälla vänta du ska va 91a va? kolla hur du beter dig asså e du heeelt fucking seriös? de e en FUCKING MOBIL du sitter o gaggar om den säljs ööööver allt tror du själv att de bara du i hela bloggvärlden som ska ha den lr? och att kissis bb dog pga att den inte vill bli ägd av en fjortis? haaah du e skratt retande.. asså ja fattar inte hur du kan ta åt dig så mycke pga en mobil? du skäääämmer ut dig när du skriver sånahär inlägg va fan ja skäms åt dig! sluta bete dig som ett barn de fortfarande bara en lur vad e grejen? vad ja har hört så finns de inga mobiler som e gjorda för fjortisar lr 'tunga personer' dom är gjorda för allaaaa okej? de står inte bryan på en fucking bb så sluta skämm ut dig o stäng din fucking käft om den här luren. get over it bara.

2009-12-19 // 18:18:26
» janet

hej du är jätte mobbad och pinsam.............

du skämmer ut dig själv.... det är en mobil!

böghora

2009-12-19 // 18:52:42
» Anonym

omg jag älskar ditt skratt asså, fett söt! :D

2009-12-19 // 19:54:06
» Elin

hahahaha faan vad du e sköön :D

2009-12-19 // 20:12:59
URL: http://bejjbu.blogg.se/
» Anonym

"nicole, de bara att läääsa asså" shit, de e fan du som skämmer ut dig, som skriver ett fucking brev pga ett DRIVinlägg! fan du måste skämta, fatta att bryan driver, stör mig som fan på er som tar allt seriöst.

2009-12-19 // 21:19:31
» Anonym

hahahhahahah såå skööön

2009-12-20 // 01:11:02
» erica

asså vad leker du för något vadå bara du som har en bb gå göm dig snälla FORT!!!!

2009-12-20 // 02:27:24
» jennifer

asså du är ju ba för sköööön :P

hahahaha och ni som har kommenterat med hatkommentarer är ba avundsjukaför för att ni har torr humor för det här är ett av dom roligaste videoklippet jag har sätt so keep it going man :P<3

2009-12-20 // 11:21:05
» till jennifer

de inte vi som har torr humör, de han som e torr. skämmer ut alla 91or

2009-12-20 // 11:49:30
» nicole, de bara att läääsa asså

hahha du som skrev till mig.. lyssna bryan e heeeeeelt jävla fucking seriös han har gjort nu många inlägg om den här luren me kissie så ja tror att han ej driver asså. sen att ja skrev så mycke va för att han skulle fatta hur mobbat han beter sig för att vara då 91a som han e, ja skiter i om du tycker ja skämmer ut mig för ja vet att den ända som skämmer ut sig e BRYAAAN!

2009-12-20 // 14:20:42
» Anonym

hahah om han hade skämt ut sig så jävla mycket så hade han nog inte haft särskilt många läsare :P men jag fattar vad du menar när du säger att han är 91a.. jag tror ändå att han driver, man fatar det, jag VET att han driver

2009-12-21 // 00:01:19
» Anonym

men guud, palla du och din blackberry uff mannen

2009-12-21 // 13:32:21
URL: http://tubas.blogg.se/
» nicole, de bara att läääsa asså

haha han kanske har så många läsare eftersom dom kollar på hur mycke han skämmer ut sig? men de bra om du tror att han driver , hoppas de också

2009-12-21 // 15:41:15
» AKDP

Ursäkta, men du verkar inte se någon som bryr sig om dina inlägg om kissie ? kul, du verkar ju själv härma andra genom & köra uttrycket irl ' keep talking shit you only make me MORE famous. ' du gör det bara lättare för Kissie med bloggen ;) det är ju en fördel, men så du får en wake up call så är jag och många ytterst ointresserade av dina tanker omkring våra saker ? men kul, hoppas dom flesta fortsätter som dig, dom som redan inte sett Kisses blogg får ta sig en titt. du gör henne så ytterst känd. ghettokid. haha! men ska inte hålla på o skriva långa kommentarer med ytterst svårlästa ord. kanske behöver du en ordbok ? eller finns såna i ryssland o uganda (: do us a big favour and just get a life, you really need one, to stop talking about otherse.

2009-12-21 // 21:13:21
» Nellyeah'

ey, hahah AKDP lyssna, okej. visst snubben snackar om kissie grovt mkt inte för att jag brukar läsa hans blogg. men du har fått säga vad du tycker varför ska du börja med rasistiska grejer ? du tkr det är fel att han visar hat t kissie & shit yani varför kommer du & visar hat t alla från vitryssland & det andra landet.. det är inte bara han som bryr sig, tror inte han tar åt sig när små fjortisar kommer & snackar skit, men andra kanske gör haa. passa din tunga & snacka inte för mycket skit. hade jag sett dig på tuben & du hade snackat skit om afrikaner, turkar, kurder, araber, polacker eller nått hade attackerat dig förstår du ? ahha, så aakta dig hjärtat. & du som snackar om ordbok & shit du skulle också behöva en så du slapp använda ordet '' ytterst '' . eller du kanske vill leka svensk ? isåfall blanda inte svenska med engelska du gör så jag får huvudvärk ..

2009-12-21 // 21:22:32
» Nellyeah'

AKDP= amir kissie dessie paow hahaha, jävla snorunge. ellerhur ?

2009-12-21 // 21:25:19
» <3

älskar din blogg fortsätt;)<3

2009-12-21 // 22:11:06
» <3

Skön äru.. <3

2009-12-21 // 22:12:37
» Danielle Hansevall

Haha, grymt bra videoinlägg! Du har fan mig rätt om Kissies blackberry, haha!

2009-12-21 // 23:59:50
URL: http://lifeofdanni.blogg.se/
» Anonym

Asså bajs i er längst upp!

Ni som skriver de skulle göra samma sak

ni sitteer och skriver med en kompis lr på bloggen att ni hatar kissie hone barbie & skit... allla görde sen tkr man att andra som gör de e töntar! Ni som skrver dom där låånga inläggen gör ju fan samma sak-.- Bryan är skööön han e inte som er som inte kan ett skit skaffa ett liv fan än att sitta där och tycka ni e bääst bara för ni dissade hnom? hahah! bananer

2009-12-27 // 23:01:43
» <3

hahahahah fett kul;D

me like u mannen<3

2009-12-29 // 13:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback