Lär känna mig lite bättre.. ;)

Namn: Bryan Massa
Ålder: 18
Ursprung: Uganda o Vitryssland
Nämn något som gjorde dig glad igår: Arsenals seger med 3-0 mot Hull!
Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov!
Vad gjorde du för 15 min sedan: En spellista på spotify.. ;)
Det sista du sa högt: TA ALLT! (till min mamma som kommer in i mitt rum och tar godis från mig då&då).
Det senaste någon sa till dig: Ska du gymma imorgon?
Vad har du druckit idag: Multivitamin ;)
Vad var det senaste du åt: Mandariner
Vad var det senaste du köpte: Comviq Kompis haha!
Vad är det för färg på din ytterdörr: Brun..
Vad är det för väder hos dig nu: Kallt och snöigt..
Godaste glassmaken: JORDGUBB
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Absolut!
Sover du tungt: Det är frågan.. (A)
Drömmer du mardrömmar: Ja, drömde om kenza.. =(
Trivs du med ditt jobb: Jag är arbetslös :)
Favoritklädsel: converse, jeans och en enkelt t-shirt!
Vad ser du om du tittar till höger: Mina kuddar
Vad gör dig glad just nu: Att det snart är JUL!
Vad ska du göra härnäst: spela FIFA ;)
Höger eller vänsterhänt: Vänster!
Humör just nu: Trött men glad..
Hur många kuddar sover du med: 6 hhaha!
Morgon eller nattmänniska: Nattmännsika!!
Vad är viktigast för dig: Att nå mitt mål!
Är du kittlig: ”Nej..”
Snarkar du: Nej, absolut inte.
Stjärntecken: Skorpion!
Stökigt eller välstädat: Det varierar!

*Bara för att jävlas haha!*

Kommentarer
» maisoon

fin blogg;)

2009-12-21 // 23:40:09
URL: http://maisonsaleh.blogg.se/
» Anonym

yyyyyyyyyyyyyh chilla hahhaha take it esay maan

2009-12-21 // 23:40:52
» Danielle Hansevall

Älskar verkligen din blogg! Fortsätt så här! :D

2009-12-22 // 00:02:28
URL: http://lifeofdanni.blogg.se/
» mrs babatunde

haha läste din förra blogg gillade inte du man utd? visste inte att man kunde switcha lag sådär om man var ett riktigt fan men anyywayys im nt hattin men varför har du såmycket helium i dig inte luft helium du måste chilla bre,, börja bete dig som en 18 årig och sluta fink so high bout urself



peace, hahah påriktig jag ee inte avundsjuk eller något men skriver detta eftersom jag står någon näära som står dig nära hahah

2009-12-22 // 00:11:44
» tiam

din vän kissie verkar gilla dina inlägg;)

2009-12-22 // 00:12:31
URL: http://tiam.bloggerska.se
» '

hahaha mycket intressant xD

2009-12-22 // 00:12:47
URL: http://myblackisbeautiful.blogg.se/
» dgd

Nu äre du som skriver av kissies inlägg;9

2009-12-22 // 00:24:19
» anonym :p

älskar dig bryan du är fett kaaaaaaaaaatt ;)

2009-12-22 // 01:37:35
» Anonym

Asså varför skulle någon tjej vilja vara tsm med dig ?

Ok du ser bra ut, no lie. Ingen Chris eller Bow precis men tillräckligt bra för ett 1 night stand och det förklarar väl varför du inte får några tjejer under långa perioder. Utan bara en massa på G och tillfälligt shiiet.



Du klagar och hatar på alla, en ren hycklare. Och det verkar inte som att du har något innanför hjärnkontoret - helt tomt.



Allmänt verkar du vara en torr & tråkig person med mycket luft. Bara sitter hemma vid datorn, aldrig festar aldrig njuter av livet. Eller du kanske njuter av att sitta hemma och äta eller spela spel& peta dig i naveln.



FAN DU ÄR BORING - inse

2009-12-22 // 01:53:05
» Claudia

hahahaahah du är lite rolig.



oj herregud vem skrev ett brev här innan.

2009-12-22 // 12:00:00
URL: http://claudiias.blogg.se/
» shamz

HAHAHAHAHA jag citerar " Jag läser bara min egen blogg".. vadå kissie stalker?

2009-12-22 // 12:12:15
URL: http://shamz.blogg.se/
» Nicho

haha mannen, gillar du inte kenza ? ^^

2009-12-22 // 12:47:53
URL: http://clothinginfluence.blogg.se/
» nat

Tja, nu kan du inte klaga på kissie längre xD

2009-12-22 // 12:52:37
» matilda♥

nice blogg :)

2009-12-22 // 15:32:04
URL: http://matildaracho.blogg.se/
» Anonym

det roliga är att alla vet att du läser kissies o kenzas blogg, du tar grejer o vet allt om de.



men du vågar inte erkänna de, varför? inte så att de e nå fel... du måste ju läsa andra bloggar för att få insperation så ge dig med dina lufthets grejer som att du bara läser din egna blogg.



du skämmer bara ut dig asså..

2009-12-22 // 21:16:16
» Anonym

haha vad har du emot kenza? ;P

2009-12-22 // 21:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback