Legenden

*Babyface* haha.

Oh vad skönt det är att ligga i sängen och kolla på svt1.
De visar en livekonsert av den levande legenden Tina Turner!

Sååå underbart, jag tänker logga ut från facebook, msn och allt annat...
Tänker lägga mig skönt i min säng och njuta av Tina Turner's underbara röst & utstrålning!
Kommer ihåg när jag var mindre då mina föräldrar lyssnade på henne jätte mycket.
Hennes låtar är assköna, jag ska ta och ladda ner hennes album imorgon och överföra albumen till min iPod för jag driver inte, hennes röst är underbar och låtarna handlar så klart om kärlek :)
Hon var och är som Michael Jackson, stor och älskad av alla!

Hur som helst, byt till svt1 och njut du med, god natt på er!

Kommentarer
» Daniela

Din blogg är skit bra jag lovar dig

tyckte de var intressant att läsa det du skriver om;)

2009-12-26 // 00:40:40
URL: http://latinna.blogg.se/
» Rebmush

Vad sööt ^^

2009-12-26 // 01:27:56
URL: http://rebmush.blogg.se/
» Aaa

Hey.

Just wanna drop in with some point of views, I aint gonna hate, just listen.

Here goes... I wanna ask you about love. You talk about love and stuff like that. How come you don't have any girlfriend. No wonder ppl ask you you if you're gay. But I have to give compliments for not drinking or smoking. As a boy at your age, it's better if you explore things out there. Some of your friends are in relationships. You said that they are often sad and depressed." If you're single you're happier". You know aswell as I do, that being single ain't that easy. But I think you're doing good. Just keep an open mind, cuz everything will turn out good for you.



Peace

2009-12-26 // 01:40:58
» Friidah!

Så sjukt sööt du är! :) <3<3

2009-12-26 // 01:41:32
» frida

cute blogg ;D

2009-12-26 // 01:51:12
URL: http://missfridapida.blogg.se/
» bennifer

men haha? ska du leka katt lr?

2009-12-27 // 20:52:46
URL: http://benniferphilmon.blogg.see

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback