Lugn Fredag, som vanligt :)

Go'Kväll på er alla söta och sköna läsare!

Jag har varit och gymmat med min kusse idag, efter gymmet åkte jag hem och jag hann precis till Idol.
Jag har alltså suttit och kollat på idol och ska jag vara ärligt så är båda grymma med Erik bättre, min Mamma applåderade efter Eriks andra framträdande! Han är riktigt begåvad, otroligt asså.

Men hur som helst, efter idol satt jag kvar i vardagsrummet för att kolla på Cirkus Möller!
Haha, den killen och det programmet är bara för roligt, jag älskar verkligen det programmet haha shit asså..
Jag är väll inte den ända som älskar att se på Cirkus Möller?

Nu sitter jag i rummet och försöker hitta en låt som jag kan sjunga, haha man blir ju sugen på att söka in till idol nästa år asså! hahah.
Men ah, nu börjar klockan närma sig 25 över så jag ska börja röra mig mot vardagsrummet och kolla vem som vinner IDOL 2009!

Kommentarer
» Anonym

sitter också och ser på idol. Cirkus möller är ju skit roligt. Hoppas på att calle vinner :)

2009-12-11 // 22:24:02
» Anonym

snygg blogg, allt bra?;)

2009-12-11 // 22:47:15
URL: http://sweetcandys.blogg.se/
» Anonym

du hade rätt många adidas tröjor:)

2009-12-11 // 23:24:56
» ord blir meningar

adidas store

2009-12-11 // 23:35:01
URL: http://ordblirmeningar.blogg.se/
» check your self

uft pallar inte vänta tills ditt nya inlägg. ska sova nu godnatt! :)



jag vill ha många fler inlägg imorgon när jag kommer hem XD

2009-12-11 // 23:40:10
» Anonym

KAN DU INTE OCKSÅ HA LIVE MESSENGER SÅ DU CHATTAR MED DINA LÄSARE ?

2009-12-12 // 00:27:37
» Jengan

sök till idol! :)

2009-12-13 // 00:18:16
URL: http://litenjengan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback