Min dag

Richy kom över till mig, det var ett tag sen vi softade tillsammans så vi hade mycket att prata om.

Vi pratade om allt möjligt, allt från fotboll till tjejer osv.
Vi satt även fastklistrade vid datorn, vi var inne på youtube och kollade på Cristiano Ronaldo haha.
Vi kollade på hans sjuka frisparkar som alltid går i mål!

Nu har han gått hem så jag ska nog ta och softa lite till vid datorn och ba pumpa skön musik!

Min dag har varit rätt så lugn faktiskt.
Jag var och gymmade imorse, jag stod och väntade på min kusin för att jag skulle möta upp honom så vi kunde dra till gymmet tillsammans men han dök aldrig upp. Jag försökte ringa honom men allt jag fick höra var; Abonenten du söker kan inte nås för tillfället! haha. Han försov sig fan..
Så jag gymmade själv. Och när jag kom hem så kollade jag på Fresh Prince! Jag hade väntat på den hela dagen och jag blev galet glad som alltid när jag kollar på den serien, den är helt enkelt bäst och avsnittet idag var lätt bland de roligaste haha!


Kommentarer
» Stefan Falkelind

jag skulle också behöva gymma lite men är lite för lat för det. Ska vi följa varandras bloggar genom Bloglovin? Skriv en kommentar på min blogg.

2009-12-30 // 00:27:03
URL: http://falkelind.blogg.se/
» Anonym

haha

2009-12-30 // 01:06:59
» Anonym

din kompis är JUU HEEEEEET

2009-12-30 // 01:16:21
» snabbisen

Ni ser ju ut som ett gulligt par! När ska ni gifta er?

2009-12-30 // 13:33:18
URL: http://snabbisen.blogspot.com
» haha richy vet

jaså vilka tjejer richy ?;)

2010-01-02 // 17:12:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback