Min Söndag

Dagen börjar närma sig sitt slut...

Hur har eran Söndag varit?
Kommentera gärna, ska bli kul och läsa vad mina läsare göra på en Söndag som denna.

Själv har jag inte gjort så pass mycket. Jag vaknade vid klockan tre eftersom jag kom hem fyra på natten.

När jag vaknade så softade jag bara och lyssnade på Chris Brown's nya album Graffiti.

Jag diggar albumet galet mycket, så jävla bra!

Senare på dagen var det dags för fotboll,
jag satt med Pappa i vardagsrummet och kollade på matchen mellan Liverpool - Arsenal.

Det var en jävligt bra match, mycket spänning faktiskt och tillslut vann Arsenal med två mål ett!
Min ryska kompis Arshavin gjorde det avgörande målet i matchen och det var assnyggt!
Arsenals vinst gjorde min tråkiga Söndag till en Super Söndag, verkligen. Älskar Arsenal.

Efter fotbollsmatchen åkte jag till Kista för att möta upp Nebben och R.
Det blev inte som vi hade planerat men, men haha.


Nu sitter jag i mitt lilla rum och lyssnar på sköna rnb låtar och chattar på msn/facebook!

Jag checkar in med ett godnatt inlägg snart.

Ha det bäst!

Kommentarer
» Anonym

arshavins mål var gaaalet snyggt!

jag gjorde inte mycket idag, lite plugg och chiill! ;)

2009-12-14 // 00:00:22
» Carro

Kan du inte berätta lite om din tatuering på halsen haha? :) :P

2009-12-14 // 01:14:28
» maria julie o manuela

helleee vad är det här adidas o grejer du visar hela tiden lak du ser yngre ut typ 16 17 asså ta det som en komplimang. Men vart bort du? Vi är några nyfikna tjejer som undrar. :)

2009-12-14 // 14:19:20
» maria julie o manuela

helleee vad är det här adidas o grejer du visar hela tiden lak du ser yngre ut typ 16 17 asså ta det som en komplimang. Men vart bort du? Vi är några nyfikna tjejer som undrar. :)

2009-12-14 // 14:19:25
» Ida

Ja man kunde ju inte missa de snygga målet arshavin gjorde. Måste hålla med att den söndagen blev mycket bättre efter Arsenals vinst! ;)

2009-12-16 // 01:27:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback