Natti natt

Jag är helt slut, så jävla trött.
Ska ta och sova snart men innan jag lägger mig ska jag spela lite FIFA mot nebben.
Jag vann över honom igår och det var en riktig krigar match eftersom vi körde om något, om vad vi körde kan jag inte säga, det är mellan honom och mig haha. Shit aså..
Men hur som helst, han kan fortfarande inte acceptera att jag är bättre än honom.
Han ska alltid skylla på att jag har tur, men whatever...

Jag vet att ni som följer och läser min blogg varje dag inte tyckte att det här var den bästa dagen att läsa min blogg eftersom jag uppdaterade så dåligt just idag men jag lovar er att imorgon kommer jag skriva måånga inlägg som ni kommer kunna kommentera på också!
Jag kommer bla. ställa er dagens fråga, skriva om en liten sak som hände i Lördags som jag aldrig tog upp.
Ah, spana helt enkelt in bloggen imorgon.

Godnatt säger jag med bilden på mig och med denna sköna låt av Chris Broooown.
Jag älskar den här låten, asså helt seriöst jag tröttnar aldrig på den..kan hela låten utantill :)

Sov gott alla söta och sköna läsare <3

Kommentarer
» Anonym

söt bild :D

2009-12-13 // 15:10:22
URL: http://melz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback