Natti natt


Vilken skön och lugn dag jag har haft.
Jag vaknade vid klockan tolv på dagen och åt en bra frukost.
Jag har lyssnat på Alicia Keys nästan hela dagen, hon är underbar!
Sen under dagen var det dags för Fresh Prince!
En av de bästa komediserierna genom tiderna om inte den bästa!

Närmare kvällen spelade jag in videon haha, har läst kommentarerna.
Jag sitter och skrattar när jag läser alla "hat kommentarer".
En kommentar som jag tänker på nu och som verkligen stämmer var den som någon hade skrivit;
'fattar ni inte att han driver, det var roligt men vissa saknar humor'.
Det tycker jag stämmer, det är så många negativa människor nu för tiden inte minst runt om kring mig, alla är så jävla negativa och tråkiga... Jag bryr mig inte egentligen men jag tycker bara synd om sånt folk, är ni tråkiga och negativa spana inte in min blogg, eller jo förresten, gör det! Jag har märkt att man behöver måånga, många hatare för att bli stor och lyckas som bloggare haha. Och om jag får många hatare genom att videoblogga så kan jag väll fortsätta. Haha ne men, varför hata när man kan älska? Äh, pass på de som inte gillar mig eller min blogg, i dont care. Jag har mina trogna läsare som diggar mig och min blogg, jag diggar de med.
Anyways godnatt på er alla trogna, söta och sköna läsare!
Vi hörs imorgon, glöm inte checka in bloggen imorgon!

Kommentarer
» V

DU har alltid dubbla signaler !

SLUTA.NU.GENAST.



Du hatar både på rihannas stil, kisse(bloggaren) och kenza(bloggaren) för att nämna några.



Varför hata när man kan älska ? you name it.

2009-12-19 // 00:39:32
» Sara

Ahh, kommer aldrig få nog av fresh prince! Never ever. Och fortsätt m dina videobloggar, kör bara ;)

2009-12-19 // 02:39:49
URL: http://saraliicious.blogg.se/
» C

asså.. jag har hittat min favorit bloggare! Behövs mer positiva människor som du! Keep up the GOOD work!

Plus .. du är fett snygg!;)



Peace!

2009-12-19 // 16:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback