Oj

Oj, så länge jag sov haha.
Jag vaknade för typ en timma sen.
Jag satte på alarmet 18:10, jag minns att den ringde en gång men jag minns inte att jag stängde av den.
Jag var så trött att jag stängde av alarmet utan att jag viste om det.
Jag vaknade av att min Mamma skrek vaakna på ryksa! haha.
Hon kom hem vid halv 8 tillsammans med Diana.

Btw, jag gav Diana presenterna och hon blev nöjd hihi, hela familjen satt i vardagsrummet och åt pizza!
Jag åt upp hela min pizza, det är inte så ofta jag gör det men jag var gaaalet hungrig haha.



Nu ska jag ta och softa lite grann, känner mig så jävla seg.
Som vanligt ska jag sätta på lite skön musik, jag kan inte leva utan musik, jag lyssnar musik heeela tiden!

Men jag checkar in snart igen, då tänker jag ställa er dagens fråga!

Kommentarer
» killensomvetallt

Chris Brown's album är leaked ute på youtube nu, om du är intresserad.



Har redan hela albumet =)

2009-12-02 // 22:36:32
» Sara

Iiih, undra hur många ggr jag har råkat göra d där m alarmet..



Ah, tänk dig världen utan musik, d går inte ens att tänka tanken.

2009-12-02 // 22:38:02
URL: http://saraliicious.blogg.se/
» Linea

shuue bryan!

jag tkr du ska ha frågestund . det var fan jätte längesen!

du plockar upp många besökare då . kan du inte ha under nästa vecka lr börja redan den här veckan fan..

2009-12-02 // 22:44:26
» angelica

kan du ryska?:O

2009-12-03 // 17:14:42
URL: http://ppepitas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback