Omg, Agnes ♥

Okej, jag vet att jag har skrivit mycket om idol idag men det får ni acceptera helt enkelt.
Idol är slut nu så det här blir nog inte fler inlägg om det på ett bra tag.
I det här inlägget vill jag också passa på att gratta Erik! Han är en värdig vinnare!!

Jag kom att tänka på Agnes som uppträdde innan de utsåg vinnaren av idol 2009!

De berättade inte ens att Agnes skulle uppträda, man hörde hennes låt från ingenstans och det första jag tänkte var; det är ju Agnes låt..Varför spelar de den?
Efter några sekunder smäller det till på scen och hon kliver fram och börjar sjunga!




Det var länge sen jag såg henne på tv, hon är såå söt, riktig ögongodis!
Ni alla vet att jag gillar Agnes.
Fan vad bra hon sjöng!! Grymt bra! She's like a star, eller she is a star!

En av de första sakerna jag la märke till när hon uppträdde var hennes body.
Shit vilken kropp hon har fått! Riktigt fina former hehe.

Ne, men seriöst var det bara jag som blev glad av att se Agnes??

♥Agnes♥

Kommentarer
» .

hahah aa

2009-12-12 // 20:08:11
» Rebecca

neej! agnes var grym på scen, visste dock redan att hon skulle gästa så jag bara satt o väntade haha :D

2009-12-12 // 21:11:15
URL: http://beeccss.blogg.se/
» josef

hon suger bre

2009-12-12 // 23:46:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback