Onsdag!?!?

Det är Onsdag idag men jag tycker det känns som att det är en Torsdag haha.
När jag kollade på mobilen imorse och såg att det stod Wedesday så blev jag förvånad.
Det känns verkligen inte som att det är Onsdag.
Hmm...Den här veckan går ju galet segt, är det bara jag som känner så????

Men hur som helst, jag kom fan hem från skolan för ett bra tag sen.
Jag var hemma runt halv ett, mina skoldagar är väldigt korta nu för tiden och det är galet skönt!
Förra året slutade jag alltid vid 3 tiden och det var pain in the ass, skoldagarna kändes alltid så långaaa.
Nu är det mycket mer soft, som t.ex. idag, jag vaknade gick hemifrån halv 10 och var framme i skolan runt hel.
Hade en lektion sen slutade jag, det där är vad jag kallar niice!



Som sagt, jag har varit hemma sen halv ett. Jag har bara slappat under den tiden jag har varit hemma.
Jag har legat i sängen med laptopen och varit inne på youtube och lyssnat på Chris Brown's låtar samtidigt som jag läser lyricsen. Det är softsoft!

Jag ska ta till köket och kolla om jag hittar något jag kan käka.
Jag kan ju inte laga mat så kan inte du komma till mig och laga något gott??

Haha, jag checkar in snart igen. Pusssiiiiiii

Kommentarer
» Anonym

sötis :)

2009-12-02 // 15:43:18
» Anonym

jag tycker veckan har gått snabbt :o

2009-12-02 // 16:24:11
» bella

du har så gryyymt fin stil mannen :) tummen upp för dej, älskar din blogg <3

2009-12-05 // 15:12:27
URL: http://bbellaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback