Otroligt trött!

Jag är så trött mentalt och fysiskt.

Jag har legat i sängen ända sen jag kom hem från skolan haha.
Helt seriöst jag är helt trött i kroppen, orkar knappt lyfta armen, mina ögon håller på att slockna.
All den här tröttheten är från igår, jag stressade hela dagen igår och tränade väldigt hårt.

Ska därför ta och vila lite grann.
Jag tänker släcka lampan i mitt lilla rum, ligga i mörkret och sätta på lite sköna RnB låtar.
Somnar jag så somnar jag, men jag tänker sätta på alarmet så att jag vaknar vid 6 för jag vill inte sova bort hela kvällen.



Jag tänker stänga av mobilen för när jag vill verkligen vila och inte bli störd.
Jag har skrivit det så många gånger för..
Jag älskar att drömma mig bort med musik...I just love it.
Jag tänker på allt möjligt, kärlek, sommarminnen från 2007, 2008..ah, you name it.. vad som helst.

Checkar in senare...
Btw, det här blir den första låten jag lyssnar på under tiden jag vilar/sover.
Tröttnar aldrig på den..den är asskön.


Kommentarer
» bennifer

du verkar en kille som behöver en tjej?

2009-12-02 // 16:50:42
URL: http://benniferphilmon.blogg.se/
» Anonym

hej bryan!

jag älskar din blogg, men om jag ska vara ärlig har den börjat bli tråkig på senaste tiden. många av mina kompisar har slutat läsa den. jag skulle tipsa dig om att du borde skriva mer om kändisar . det skulle nog loka läsare. ha det bra:)

2009-12-02 // 18:38:06
» Nicho

omg så du gillar också Chris Brown ? ;)

Ja svär, han är min idol asso :o förebild och allt.

Ain't no one better than him :)

2009-12-03 // 15:56:31
URL: http://clothinginfluence.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback