Shululu

Go'kväll på er alla söta och sköna läsare!

Vad fan händer???
Jag har suttit och kollat svt1.
Det var ett program om Dogge och hans bakrund..Var det någon av er som också satt och kollade på det?

Jag sitter också och camar med C, haha :P
Hon vill att jag ska stripp halå :O hahah.

Men anyways, jag var på gymmet med min kusse idag, jag träffade som sagt min personliga tränare för första gången idag. Idag tränade jag inte med honom utan vi mätte mig, vägde mig, pratade om vad jag har för mål osv.

Vi ska börja träna på Lördag!

Men nu ska jag cama lite till med C, annars blir hon sur på mig...Jag är jätte osocial haha.

Checkar in senare... pusiiiiii

Kommentarer
» ..

jepp jag har det :)

2009-12-08 // 17:49:20
» Anonym

inte konstigt för c som du kallar henne är HORA

2009-12-17 // 23:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback