Skönt!

Haha fyfan vad skönt att Chelsea äntligen förlorade!
V, jag vet att du fuck mina sms men du svarade ju inte! Jag antar att du brann för mycket för att kunna svara!
Chelsea gjorde aldrig ett mål egentligen utan det var Adebayor som gjorde självmål..

De sista 10 minuterna av matchen var helt galet, man kunde liksom inte sitta still.
De som såg matchen vet vad jag pratar om, Drogba fixade straff i de sista minuterna.
Lampard klev fram för att ta den men Given räddade straffen! I slutet fick Drogba en chans men sköt utanför, även Anelka fick ett grymt läge men fick inte till skottet riktigt.

Fan vad skönt!
Alla Chelsea supporters...Brinn!!!

Kommentarer
» Alfa

I'm as happy as you are :D Nu blire lättare för United att nå toppen igen ;)

2009-12-05 // 21:14:19
» Eliza

bryan jag var tungen har suttit uppe hela nattenför att hitta en låt somdu hade uppdaterat engen i bloggen

http://mulattobee.blogg.se/2009/september/booooooooring.html#comment



kan du lägga in den på bloggen så jag kan få veta vad den heter? :D

2009-12-06 // 03:45:31
» Anonym

CHELSEA ÄR ÄNDÅ BÄST OKEJ!

2009-12-06 // 16:11:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback