Slappar

Oh my god vad trött jag är!

 

Jag vaknade astidigt idag, inte nog med det. Jag har varit ute och shoppat hela dagen också, det var galet mycket folk överallt, vart man än gick. Jag är verkligen helt slut, har nästan ingen energi kvar haha...

Jag har gått hela dagen och det är verkligen jätte skönt att bara ligga med laptopen i sängen och lyssna på Trey's album.

Just nu lyssnar jag på denna låt..

Oh, jag bara ligger i sängen och önskar att en tjej låg vid mig så vi kunde mysa..

 


Kommentarer
» joshia

aassso åh så fucking trött på ditt tjat om att du inte har en tjej, VAFAN gå och skaffa, du sitter ju bara hemma och typ ruttnar? ååååh inte konstigt fan äru gay eller

2009-12-26 // 22:45:39
» Diyana

Haha tjenare, tycker det är skit häftigt att du har gjort en sådan blogg. Inte så många killar som vågar testa, you know ;)

Kolla gärna in min också om du orkar, inte riktigt som vilken blogg som helst. Skriver mest känslor, dikter och berättelser.



P.S. Diggar även den där extra charmen du tar med, riktigt bra! keep it up boy ;)



Btw, pratar du ryska också?

2009-12-26 // 22:49:47
URL: http://diyanas.blogg.se/
» o

hahaha, roligt med haters :D önskar jag kunde joina dig :(

2009-12-27 // 00:23:51
» h to theeee annah

SLUTA SUKTAS !!!!!

2009-12-27 // 00:29:04
» Diyana

Haha, tycker bara att det är omoget av er att ens skriva här om ni nu hatar honom. haha

Visst kanske han fjäskar mycket ;) men säg mig nån bloggare som inte gör det för att få sin uppmärksamhet.

Om man säger såhär, han blir bara glad för antalet besökare och kommenterar som bara ökar b.la. på grund av sånna som er.

Så om ni försöker få honom hatad säger jag bara ni är på heelt fel spår ;)



Peeace

2009-12-29 // 22:54:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback