Sunday

Yeaah, snart är Söndagen slut.
Hoppas ni har haft en trevlig och rolig helg.

Jag kollade precis klart på matchen mellan Everton - Tottenham och det var en galeen match asså!
Haha, shit aså. Totteham ledde med 2 - 0 med tio minuter kvar, sedan gjorde Saha mål för Everton och med 4 minuter kvar gör Cahil mål, lite specielly för honom att göra det målet då han fyller 30 år idag.
Alla trodde liksom att matchen skulle sluta 2 - 2. I sista minuten får Tottenhan en straff.
Defoe kliver fram för att ta den, tror ni han sätter den???

Neeej! Haha, han missade och matchen slutade 2 -2, den var en bra match med grym dramatik!
Konstigt nog missade, Lampard en straff igår mot City, även Fabregas missade sin straff mot Stoke igår.

Efter matchen satt jag kvar i vardagsrummet ett litet tag och kollade på tv400.

(Very naaajs, high five!)
Min kusin Dilan messade mig och skrev att det var Borat som visades på tv400 så jag satt kvar ett tag och dog av garv haha. Den filmen är bäst, jag kommer ihåg när jag gick och kollade på den med grabbarna på bio.

Jag checkar in med dagens fråga strax!
Peace!

Kommentarer
» nat

Oh, nice poster du har i bakrunden:D

2009-12-07 // 18:49:29
» check your self

hahahha varför kan du inte lägga in videoklippet från när ni var, och såg filmen Borat på bio? :D

2009-12-07 // 22:24:06
» Anonym

din kusin dilan??...äre en kille elr tjej.

2009-12-09 // 05:32:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback