The big love test of 2009

Är du kär just nu? nej!
Har du kysst någon idag? faktiskt inte
Har du kysst någon de senaste 30 dagarna? nej, eller jo det har jag
Har du ett förhållande? ja, ett hemligt förhållande med kissie haha, men nej jag har inte
Om nej, varför inte? jag letar efter min cinderella, är det du?
Hur många har du varit tillsammans med? inga, jag har njutit av barndomen o gör det fortfarande
Har du varit otrogen och om ja, varför? aldrig varit tillsammans med någon så nej
Har du sagt till en tjej att du var kär i henne när du inte varit det? haha ja det har hänt
Vem hade du senast ett förhållande med och varför tog det slut? kissie, vi kom inte överens
Är du romantisk? jaa det klart! jag är ju mr.do it for the ladies
Har du snott en kompis flickvän? nej, tror inte det..
Är du svårflörtad? nej det är jag inte faktiskt
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? ja det har jag säkert
Vad hette din första flickvän? som sagt, har aldrig haft en flickvän
Hur länge höll det? men ohh, tröga frågor!
Har du någon gång slagit någon du tyckt om? nej, absolut inte. Im a lover not a fighter
Har du lekt med någons känslor? näee, inte vad jag vet
Har du haft sex med över 20 personer? -
Har du haft sex med över 5 personer? -
Hur länge höll ditt längsta förhållande? herregud, jag har aldrig haft ett förhållande!!!
Och ditt kortaste? nä, men nu är det inte kul längre
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? Nu när det är vinter så vill jag faktiskt ha ett förhållande men jag vet faktiskt inte, det beror på.. jag vill vara singel för när jag är 30 vill jag inte tänka tillbaka och ångra något.. Men träffar man en söt o gosig tjeje som det klickar med så ere klart man blir tillsammans.
Har du varit tillsammans med två samtidigt? Ja, det är jag alltid. ne jag skoja ba, ladies tare lungt
Är du en bra pojkvän? Jag är ingens nu men kan vara the best you ever had!
Vem sov du senast bredvid?
(av det motsatta könet)? hmm, låt mig tänka... juste, Sofia hehe
Vem sa senast att hon tyckte om dig mer än som vän? inga namn nämnda
När fick du din första kyss? ååh, vilka minnen jag får... kommer ihåg att jag gick i 5an
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? Ja om det är kvinnan jag kommer att spendera resten av livet med
Hur ska en tjej vara tycker du? en tjej ska vara söt och fräsch, trevlig och social.
Föredrar du svenska eller utländska tjejer? spelar absolut ingen roll, för mig handlar det bara om att få den där känslan för tjejen och den känslan kan jag inte beskriva.

Kommentarer
» Isabel

you have good answers

2009-12-23 // 23:34:33
URL: http://isabelbrink.blogg.aw
» Anonym

PALLAA LJUGA OM ATT DU INTE HAFT EN TJEJ!

2009-12-23 // 23:36:41
» Anonym

ljug inte om att du inte har haft en tjej. det har du haft och det vet jag

2009-12-23 // 23:53:58
» vali, pepi, ben

varför säger du att du inte är en player och att du inte leker med andras tjejer när du skriver att du ahr sagt till en tjej att du är kär i henne fast än du inte har varit det!!!??



Din jävla PLAYER!

2009-12-24 // 17:25:14
» Ree;Ree

Hahaha stay off kissie fan, hon är äcklig!

2009-12-25 // 11:38:48
» Ree;Ree

Hahaha stay off kissie fan, hon är äcklig!

2009-12-25 // 11:39:28
» Maryan

ey bitterfittan där uppe hahah xd han kanske sa det för att han TRODDE att han var kär i henne och senare insåg att han inte alls va det?



2009-12-26 // 21:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback