Tjejen vill ha tips!

Jag fick det här mailet när jag var tillbaka från gymmet tidigare idag.

Jag antar att ni inte ser vad det står så jag kopierade texten.

Hej Bryan,
Din blogg ee grym och du ger bra tips, så drf tänkte jag att du kanske skulle kunna hjälpa mig med den här situationen...
Jag ee tjej som går i 8:an.
Det är en kille i min klass som jag gillar och vi har gått i samma klass i nästan 2 år nu, han har alltid hållt på med mig mer än vad han gör med andra tjejer och han skickar ut flera olika signaler, men grejjen med det är att jag inte är helt säker på om han gillar mig, det kanske ee jag som föreställer mig saker.
Men nu så har jag och han bestämt att vi ska köpa presenter t varandra i julklapp och jag har panik!
För jag vet inte vad jag ska köpa t honom, liksom tänk om min present skulle sända ut fel signaler t honom,
att jag ee liksom för på lr nåt...
Drf behöver jag hjälp med den ''perfekta'' presenten och jag hoppas verkligen att du kan hjälpa mig!

Tack för mailet, visst kan jag försöka hjälpa dig och komma med tips men nu har jag lite bråttom.
Jag ska på avslutningsmiddag med laget men senare när jag kommer hem kan jag komma med ett svar till dig.

Under tiden kan väll mina söta och sköna läsare komma med förslag och tips.
Många har säkert varit i samma situation som henne, vissa inte men ändå förstår vi alla vad hon menar och hur hon känner..
Ös på med kommentarer så skriver jag vad jag tycker hon kan göra sen när jag är hemma igen!

Kommentarer
» carolina

söt du är ;$

2009-12-12 // 17:37:05
URL: http://caarolinajohansson.blogg.se/
» jennie

hon borde köpa en t-shirt eller något snyggt halsband! :)

2009-12-12 // 17:51:12
URL: http://jenniewallins.blogg.se/
» Anonym

jag tycker som jennie t-shirt eller ett snyggt halsband:)

2009-12-12 // 18:02:15
» Anonym

finns nästan inga presenter som sänder ut fel signaler , ta det som du tror han kommer gilla.. nån mössa kanske, eller dvd-film, tv-spel. Annars parfym om du har råd.

2009-12-12 // 18:06:35
» jasmine

köp typ något som tillhör hans stil eller bästa och gulliga presenten typ en kill parfym :)

sen senare tecknet påatt han gillar din present är att han kommer lukta kanske varje dag din parfym du gett han ,LYCKA TILL!

2009-12-12 // 18:19:17
» bennifer

haaaaaaaaaa katt :D

2009-12-12 // 18:20:07
URL: http://benniferphilmon.blogg.se/
» Emma

Du har ett sjuuukt fint leende. Se alltid glad ut på bilder, det kommer du långt med. :)

2009-12-12 // 18:32:27
» Anonym

Vart bor du?

2009-12-13 // 16:39:42
» fanny

hejhej.

du e väl erik?

isånt fall har jag kommit rätt.

du va bäst i idol 2009.

<3

2009-12-13 // 17:41:42
URL: http://fanniiieee.blogg.se/
» Anonym

säger ba din blogg kmr gå åt helveetee om du inte uppdaterar bättre

2009-12-13 // 19:44:15
» Anonym

asså vad hände med bloggen? driiveru?

2009-12-13 // 19:48:57
» adam

hälsa erik att jag är hans största fan!du äger! från ditt största fan..... =)=)=)från adam....

2009-12-13 // 19:50:47
URL: http://adamwathej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback