Trötter

Oh my days, jag tror inte någon är lika trött som jag är just nu.
Min ögon håller på att slockna men jag krigar verkligen för att hålla de öppna.
Se så snäll jag är, jag som egentligen vill sova väljer att skriva inlägget istället.
Det här blir mitt första inlägg idag, det kom rätt sent eller hur!?
Jag åkte till gymmet direkt efter skolan idag det är därför.
Det är rätt skönt att åka till gymmet direkt efter skolan istället för att åka hem, softa lite och sen åka iväg till gymmet.
Åker jag efter skolan så är jag hemma runt den tiden jag vanligtvis åker hemifrån...

Följ min tiwtter också för där sker uppdateringar som jag inte skriver i bloggen.
twitter skriver jag korta meningar som jag ibland inte skriver på bloggen.
På twitter uppdaterar jag nästan varje sak jag gör vilket är onödigt att göra på bloggen.
Det är helt onödigt att skriva ett inlägg här på bloggen om inlägget bara ska innehålla en mening som t.ex.
Nu ska jag gå tanka på mobilen.
Haha, så nu vet ni att jag ibland skriver saker på min twitter som jag inte gör på här på bloggen.

Ohh, jag kommer att somna men jag tänker inte göra det.
Jag tänker kriga för att hålla mig uppe haha, för sover jag nu kommer jag inte kunna sova senare ikväll.

Kommentarer
» Anonym

duktig att du skriver fast du är så trött :)

2009-12-14 // 22:05:03
» julia hillgren

sjukt söt ;o

2009-12-20 // 12:25:10
URL: http://jylizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback