Trötter

Har legat på soffan i vardagsrummet i ett tag, jag är eller var rätt trött.
Jag kunde ha somnat när som helst kändes det som men jag höll mig vaken trots allt.
Ni vet hur det brukar vara, man somnar vid 4 och funderar på att vakna vid 6 men så blir det nästan aldrig.
Istället vaknar man vid 8. Just därför krigade jag för att hålla mig vaken.

Jag är inte trött längre...Det var en period då jag var riktigt trött.
Det är ju så, man är riktigt trött i kanske 20 minuter men håller man sig vaken i de 20 minuterna så blir man typ pigg efteråt, man har liksom vunnit över tröttheten haha!
Jag vet inte hur ni känner, det kanske bara är jag som känner så??? haha.

Men anyways, jag tänker dra till gymmet med Nebben och min kusse snart.
Jag tänker träna så jävla hårt idag!
Det gör jag iförsig varje gång jag tränar men idag ska jag verkligen känna mig helt slut efter.

Som jag skrev förut, efter att man har duschat så känns det jävligt bra!
Åhh, nu längtar jag tills jag har tränat klart då jag ska duscha och basta, åhh vad skön, åh vad nice!

Haha, jag checkar in snart igen!

Kommentarer
» Anonym

Snygg snygg snygg ;p

2009-12-09 // 21:28:29
URL: http://enjoin.blogg.se/
» Anonym

Snygg snygg snygg ;p

2009-12-09 // 21:28:30
URL: http://enjoin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback