Twitter.com/MulattoBee


Nu har jag skaffat en Twitter.
Jag kommer att uppdatera den dagligen så ta och följ mig där också!
www.twitter.com/Mulattobee

Och snälla, ni alla andra som bloggar börja inte bajta mig nu.
Börja inte skaffa twitter nu efter mig, jag känner till några som bajtar mig välidgt mycket.

Jag skaffa en youtubekanal, någon månad senare skaffar de också en youtubekanal.
Jag skapa blogg, någon månad senare skapar de också en blogg.
Nu har jag skaffat twitter! Snälla bajta mig inte nu, det får räcka asså!
Ni vet vilka ni är, jag behöver inte säga några namn haha.

Peaace! Glöm inte följa mig på twitter nu!

Kommentarer
» FavoritChrillan

Jag har haft twitter i 3 månader :O jag bajtar inte!

2009-12-12 // 16:21:39
URL: http://fjortizfox.blogg.se/
» Anonym

palla leka viktig

2009-12-12 // 18:00:40
» Anonym

fett najs me twitter på bloggen, chatten e också en skitbra idé.. har inte sett nån annan ha det.. än haha!

2009-12-12 // 18:12:21
» haha

Rihannas överraskande dåliga säljsiffror denna vecka, trots att sångerskan inte öppnade med lite mer än 180 000 sålda ex av sitt nya album "Rated R" så ser det ut som om hennes våldsamma exkärlek får en ännu sämre start.



Preliminära siffror visar att "Graffiti" inte kommer att sälja mer än 150 000 ex och spådomen blir rätt så är det ett fall på 50 % av hans förra skiva "Exclusive". Enligt R&B stjärnan själv så handlar det inte bara om hans sjunkande populäritet. I ett utbrott på sin egna twitter-sida så hävdar Chris Brown att skivindustrin bojkottar hans album och att de stora skivaffärerna inte ställer upp "Graffiti" på hyllorna.

2009-12-13 // 15:24:44
» Anonym

Aiight vi förstår att han tror han är ensam i världen men att kalla folk för biter är lite fel what if någon känner sig för skapa twitter skriv inte så om du vill att folk ska läsa din blogg jag menar du sjuker lågt genom att säga snälla skaffa inte blablabl va glad istället och se att du är före bild till människor finns väl någon du också ser upp till! inte direkt du som kom på twitter,blogg och youtube . I'M OUT ! Någon du känner ! ..

2009-12-15 // 22:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback