Vad är det i paketet?

Tjeena tjeena haha!

Nu är jag hemma efter att ha varit i Kista. Jag skriver mer om det i nästa inlägg.
Det här inlägget handlar om mitt paket som jag fick idag.

Efter skolan så gick jag till posten för att hämta ut mitt paket.
Jag glömde totalt bort att jag skulle få ett paket skickat till mig för först när jag läste mailet från DHL så tänkte jag what a fuck??

Men anyways, jag drog till posten och hämtade paketet.



Jag ville öppna det på vägen hem fast väntade tills jag kom hem istället :)

Och när jag väll kom hem så var det dags att öppna det jag hade väntat på i några dagar.

Hmm, vad kan det vara här inne?
(haha, leker dum, som att jag inte vet vad det är)


Gissa snabbt vad ni tror det är!


Är ni beredda??


haha, va?? är detta ett skämt?
Vad fan är det här för tidning??


Eller vänta, det här är ju ingen tidning??


Yeeeah!
Det är mina nya hörlurar!!


Hahaha, shit vad skön jag är eller hur :D

Galet najsa de är asså, jag har aldrig haft eller lyssnat in ear hörlurar som man stoppar in i örat.
1. För jag aldrig har haft tanken att köpa sånna.
2. Vissa har bett mig lyssna på en låt men jag har tackat nej för jag vill inte stoppa in någon annans in ear hörlurar i mina öron, nej tack haha.
3. Jag är glad för jag testade precis de och de är gaalet najsa.
Galet bra ljud, jag testade höja volymen till max och tro mig man hamnar i sin egna lilla värld och drömmer sig bort med musiken. Grym bas och grymt ljud!
Vissa hörlurar låter som att de ska spricka när man lyssnar på högsta volymen och det är ju bara äckligt, jag hatar att lyssna på musik när det är dåligt ljud, hellre så lyssnar jag ej.

Som jag sa en gång tidigare, bad sound kills music!



Stort tack till Mr.Gizmo.se - Spana in deras sida, de har grymma saker till grymma priser!
Btw, Tina som vann tävlingen, om du läser detta så får du dina hörlurar skickade till dig denna vecka!
Don't worry :)

Puuuuuuuuuuuuuuusi

Kommentarer
» Anonym

fick du de gratis???????????????????????

2009-12-01 // 17:09:06
» tina

okej, har de bra ljud? eller hör man allt som försigår ute när man lyssnar på musik?

2009-12-01 // 17:51:44
» Anonym

yo d kmr bli döv hah ha inte högsta volymm när dt e in ear hörluror

2009-12-01 // 19:33:39
» Anonym

sköön du är haha!

2009-12-01 // 19:34:59
» bb

front view

2009-12-01 // 20:13:05
URL: http://blackandproud.blogg.se/
» Anonym

katt e vad du är!

2009-12-01 // 21:53:56
» [J E S I] - the coolest fashion blog in the world

Åh det verkar fett bra :)

2009-12-02 // 18:39:05
URL: http://jesi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback