Vi ser det snöa!


Jäklar vad mycket snö det är ute nu, snöstorm till och med.
Som det ser ut nu så blir det en vit jul iår precis som jag har hoppats på.
Om snön är kvar så tänker jag åka pulka i helgen, haha ne skoja.
Men seriöst fan, det var sjukt längesen jag åkte pulka, det är fan kul.
När man var liten så vart man alltid så glad när första snön kom och man kunde dra ut och åka pulka och göra snögubbar. Snöbollskrig var också roligt men absolut inte längre, blir bara arg när andra håller på att kasta på en när man inte vill, haha.

Jag och Mecko åt lunch tillsammans och på vägen till restaurangen hjälpte han en gammal tant över gatan.
Gulligt eller hur, bra där Mecko. En riktigt gentleman!


Tråkig video men jag var tvungen att filma för det gör jag alltid när det snöar för första gången på året.


Som ni märkte kan jag typ inte texten till den julsången, jag bad Mecko sjunga det gjorde han också men fett snabbt och otydligt haha, han sjöng som att jag tvingade honom fan.
Vet du hur den går så kommentera gärna, jag vill jätte gärna lära mig den.

Kommentarer
» Anonym

haha själv hatar jag snön.. den är kall :(

Här har du texten :D



Nej, se det snöar, nej, se det snöar

Det var väl roligt, hurra

Nu blir det vinter, nu blir det vinter

Som vi har önskat, hurra

Då tar vi kälkarna fram och vantarna på

Och sen vi åker i backen, hej, vad det ska gå



Och fram med skidan, och fram med skidan

Och se'n på backarna opp

Vi står på näsan, vi står på näsan

Ibland, när vi gör ett hopp

Men inte lipar vi, nej, det gör ingenting

Om man i drivan, den mjuka, ett tag rullar kring



Nej, se det snöar, nej, se det snöar

Det var väl roligt, hurra

Nu blir det vinter, nu blir det vinter

Som vi har önskat, hurra

Då tar vi kälkarna fram och vantarna på

Och sen vi åker i backen, hej, vad det ska gå

2009-12-17 // 15:30:34
» Jessica

usch det ser så hemskt ut, hata hata snö

2009-12-17 // 15:51:01
URL: http://jesi.blogg.se/
» Ord blir meningar

fan vad gulligt av honom att hjälpa tanten över gatan.

2009-12-17 // 17:56:08
URL: http://ordblirmeningar.blogg.se/
» Braaaap!

anonym: bryan kan du inte byra din profilbild alltsåinet för att vara snål men du liknar en geting. jag säger det för ditt eget bästa!



JAAJAJAJAAHHAAHAH VILLKEN LIVLÖS JÄVEL

2009-12-17 // 18:19:12
» Anonym

snällt av honom att hjälpa tanten riktig gentleman:)

2009-12-17 // 19:41:51
» Mohammed

Oj jäklar vilken gentleman!

2009-12-18 // 00:21:05
URL: http://cherinomohammed.blogg.se/
» Emelie ;)

HAHAHAH döööör av garv när jag ser videon!.

Skööna ni är ;)

Och det där om att han ser ut som en geting, haha knappast! Om du tycker det så har du nog aldrig sett en geting.

Din blogg är sjukt braa ;)

2009-12-19 // 11:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback