1 December, en lååång och stressig dag!

Vilken stressig dag jag har haft, ni anar inte.
Fyfan vad skönt det är att ligga i sängen nu, oh herregud.
Låt mig sumera min dag för er, håll i er, för vi kommer svänga åt alla möjliga håll!

Jag var i skolan och efter skolan hämtade jag mina hörlurar från posten.
Efter att jag hämtat hörlurarna gick jag hem för att äta innan jag skulle iväg till banken i Kista.
Banken stänger klockan tre och vad gör jag vid halv tre? Jo, jag sitter hemma och äter.
Jag hann inte äta upp maten, jag satte på mig jackan och sprang till busshållsplatsen.

Jag var vid busshållsplatsen klockan 14:43, när tror ni busesn kommer? Jo, 14:52.
Vad tror ni jag tänker för mig själv? Det är kört tänkte jag, jag kommer aldrig hinna, jag kommer fan inte kunna köpa någon present till Diana.
Bussen kom 14:52 så när jag var framme i Kista typ hel så löpte jag verkligen allt vad jag kunde till banken.
Frågan är då om de hade stängt när jag var framme eller inte.

Dörren var öppen och jag hann! Vilken lättnad.

Efter att jag fått pengarna så rör jag mig till gallerian för att köpa något till Diana.
Som sagt jag köpte två t-shirts sen åkte jag hemåt för att äta och sedan packa väskan och dra till gymmet!

Jag kommer hem och måste åter igen stressa för CORE passet börjar halv sex, jag var tvungen att äta något för jag var jätte hungrig. Jag blir klar med maten och packingen vid klockan fem!
Ånnu en gång springer jag till busshållsplatsen.
Men som tur så kom bussen precis när jag kom fram till busshållsplatsen.

Gymmet ligger i Kista, men inte inne i gallerian. Man måste gå i typ 8 minuter för att komma fram.
Så när jag var framme i Kista börjar jag springa för jag vill vara med på CORE passet som börjar halv 6, jag måste ju också hinna byta om!
Men som sagt, jag springer och kommer på att jag inte har något lås!
Oh noooo! Hur ska jag låsa skåpet? Alla andra gånger har jag låst in mina saker med Pappa.
Jag springer tillbaka för att köpa ett lås i en skomakar butik. Men jag får fan vänta i 5 minuter för att köpa ett jävla lås för att en tjej pratar med personalen om hur hon vill att hennes sko ska se ut..
Jag funderar om jag ska springa till Clas Ohlson istället men det gör jag inte.
Jag betalar för låset och löööper till gymmet!

Tror ni jag hann?

Japp, det gjorde jag. Hahah, jag hann till CORE EXPRESS!

Jag är helt slut nu, verkligen. Jag var med på två pass idag, två på raken och båda passen var med den fina ledaren :) Men det var asjobbigt. Först CORE EXPRESS och sen SPINNING EXPRESS.
Jag hade aldrig tidigare kört SPINNING, det var något helt nytt för mig, det var jobbigt som fan haha, min t-shrit blev våt som en trasa. Men det var kul, det är kul! Jag älskar att träna, älskar att hålla min kropp i bra form!

Efter båda passen så styrketränade jag i någon timma sen kom Pappa till gymmet :)
Så under tiden han gymmade gick jag och tog en låååång dusch, sen så bastade jag i en halvtimma och sen hoppa jag in i duschen en snabbis igen. Det var ett bra tag sen jag bastade så det var också jätte skönt.
Jag satt där helt naked, ne skoja ba haha, handduk så klart. Men jag satt där i värmen och bara blundade och tänkte på allt möjligt, allt från vänner som jag har tappat kontakten med till hur min framtida wifey ska se ut.
Allt från hur min framtida wifey ska se ut till hur det kommer se ut för mig om några år, kommer jag ha en fru, barn...Ahh, ni förstår, jag tänker på allt möjligt.. Gamla minnen osv.. Allt! Det var jätte skönt faktiskt, att bara få vara i lugn och ro, i tystnad och tänka på saker och ting.

Jag som tränade så hårt idag, jag får räkna med grov träningsvärk i hela kroppen imorgon bitti.
Tro mig jag kommer knappt kunna gå upp ur sängen imorgon bitti haha, shit asså.
Tjejer seriöst, lite massage skulle inte skada!! Någon som kan ge mig massage??

Haha, aja, jag vet inte om alla orkade läsa mitt långa inlägg. Mitt längsta inlägg hittills av alla 921 inlägg jag har skrivit!
Jag vill jätte gärna veta om du läste det här långa inlägget, om du gjorde det kommentera typ; Jaaa bryaaan jag läste din saga haha! Ne men seriöst, läste du hela inlägget? Let me know.


Kommentarer
» f

NEJ! skrolla ner dirket hhahaha

2009-12-01 // 23:41:04
» garmi

haha att jag ens orka läsa, men det gjorde jag :D

2009-12-01 // 23:48:37
» Anonym

haha, jaaaa bryan jag läste sagan!

2009-12-01 // 23:48:41
» .....

hahaha ja den va intressant därför =)

2009-12-01 // 23:52:13
» Anonym

haha läste halva först, men råkade få syn på sista meningen "Ne men seriöst, läste du hela inlägget? Let me know." DÅ var jag bara tvungen att läsa! SÅ JAAA jag läste hela!! ;) FYFAN VILKEN JÄVLA JOBBIG DAG DU HAFT, du ska ha cred, hade dött fan :P

2009-12-02 // 00:00:04
» Anonym

Klart man läser allt:) och hur ser din framtida wifey ut, om man får fråga?;)

2009-12-02 // 00:26:23
» 'S

haha läste hela inlägget =)



du är bäääst <3

2009-12-02 // 00:39:49
» Anonym

Självklart läste man :)

2009-12-02 // 06:41:54
» Anonym

jupp, jag läste hela inlägget ;)

2009-12-02 // 09:40:05
» shamz

yessör ;) läste hela inlägget! Din blogg är typ den enda intressanta :) läser den varje dag! Keep it up!

2009-12-02 // 09:57:11
URL: http://shamz.blogg.se/
» Nathanya

haha yes jag läste hela inlägget :D

2009-12-02 // 11:44:44
URL: http://nathanya.blogg.se/
» Anonym

jag läääste :L

2009-12-02 // 15:01:48
» Anonym

Jaaa bryaaan jag läste din saga haha

2009-12-02 // 16:47:56
» c

jaaa bryan läste helaaa haha

2009-12-02 // 17:54:46
» sara

JAA de gjorde jag vet inte ens varföööör!1 hahaha. såg att nån annan hade frågat. men undrar också hur kmr din framtida fru se ut? vilka sorts tjejer gilar du? det skulle va kul med ett sånt inlägg. både uutsende mässigt o personlig het. hehe ha de bra puss o kram

2009-12-02 // 17:57:44
» Anonym

såklart man läser hahaha:)

2009-12-02 // 19:00:54
» Nadine

Läste hela din bok

2009-12-02 // 20:20:03
URL: http://vivalanadine.blogg.se/
» ES

hah aa läste allt men ey, tro inte att de ba tjejer som läser din blogg asså ja e kille = chilla!!

2009-12-02 // 21:03:24
» Sara

"JAAA BRYAN, JA JAG LÄSTE" bäääh.. Tyvärr inte.

Det enda jag läste var att du sprang till bussen och sedan t andra bussen och ah knas dag, men det är min vardag. Gör allt i sista minut, elr snarare sekund o hinner m allt ;) inget ovanligt..

2009-12-02 // 22:42:03
URL: http://saraliicious.blogg.se/
» nat

Såklart jag läste hela Byan<3

2009-12-04 // 14:16:08
» s

haha ja

2009-12-06 // 12:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback