Yeeah

Go'kväll på er alla söta och sköna läsare!
Det här är mitt första inlägg för idag, jag vet att det kom rätt sent men precis som igår så åkte jag och gymmade direkt efter skolan!

Min dag har varit lite upp och ner.
Dagen började med att jag kom till skolan och fick höra att någons saker blivit stulna, det är inte första gången det händer i min skola. Tråkigt var det att få höra det, sen så var det galet struligt när vi skulle ha lektion efter lunchen. Eleverna tjafsade mot läraren och läraren tjafsade tillbaka, det blev helt kaos och rektorn var tvungen att komma in till klassrummet. Det blev inte bättre när hon kom in heller...

Men sen efter skolan så åkte jag till gymmet och då vände min dag från att vara tråkig till att bli rolig :)
Men jag hade galen stress till gymmet eftersom jag hade tid med min personliga tränare klockan 16:00.
Jag kom 15 minuter försent och hade världens bästa ursäkt...innan ni läser vidare så gissa vad jag hade för ursäkt!

Jag sa att bussen var försenad och att det var problem med trafiken pga snöstromen! haha skön jag är!
Han blev inte ett dugg sur, han accepterade min ursäkt och vi började gymma!
Efter att jag gymmat med min personliga tränare så gymmade jag lite själv och sen var det dags för CORE passet och SPINNING passet!

Det gick super! Jag är på bra humör och vill bara ahhhh haha, aja läs min twitter så får ni en liten letråd!
Nu måste jag äta maten håller på att bli kall.

Checkar in snart igen!

Kommentarer
» Anonym

haha bästa ursäkten faktiskt! :P

2009-12-15 // 21:36:34
» erty

ett tips ifall du vill bli biffigare de tar jävulskt med tid att bli biffig ifall man bara tränar hårt du måste äta upp dig se till att äta något varje timme ex(2mackor) näru är hemma efter skolan

2009-12-15 // 22:31:57
» Yolanda Araya

KAAAAAAAATT , på hög nivå :)

2009-12-16 // 19:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback