70 & 80


Ibland önskar jag verkligen att jag växte upp under 70 eller 80-talet! Är jag ensam om det?
80s-clothes-mens.jpg 80s image by duga34
Helt seriöst när jag ser sånt här så önskar jag verkligen att jag växte upp under den här tiden...
Allt var så annorlunda, allt från kläderna & musiken!
 Ne men helt seriöst haha om jag levde under den tiden skulle jag vara som dom hära.. skulle ha grov afro haha! ;)
Michael Jackson och hans bröder..Tillsammans är de JACKSON FIVE.

Tryck på play och njut av denna underbara låt, de var så orginella...Nu för tiden försöker alla kopiera varandra. Ni kommer säkert att känna igen den här låten,
antingen har ni hört den förut eller så känner ni igen den för att ni har hört Ciara's låt;
Never Ever.
www.youtube.com/MulattoBryan  
Kärlek o Respekt
<3

Kommentarer
» Vivi

haha verkligen inte önskar det med :)

2009-07-13 // 17:00:55
URL: http://viivian.blogg.se/
» Anonym

haha du e nte ensam om det :)

2009-07-13 // 21:40:07
» Sandra

Samma här! Dock finns det inget som stoppar att du klär dig så och lyssnar på den musiken :) Kör hårt bara!

2010-08-27 // 18:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback