Bästa gruppen/artisten.? tyck till!


Musik det är ju nått som väldigt väldigt väldigt många gillar somliga älskar dej till och med.
Själv så avgudar jag det,älskar dej lyssnar på det varje dag varje minut haha.
Skapar till och med egen muik genom musikprogram.
Så nu undrar jag bland alla tusen miljoner grupper runt om på jorden.
Villken är din bästa grupp, eller har du nån solo favorit?
Hur många grupper / artister lyssnar du på ? :D
Vad tycker du själv om musik?
allas åsikter är välkommna :P
Skriv på tyck till :D


Som sagt jag älskar musik, som man brukar säga; Music is my drug! Helt seriöst, jag lyssnar på musik 24/7, när jag vaknar, i bussen, i tåget, i skolan, hemma, vart jag än går har jag alltid med mig musiken. Det bästa är att sova till musik, man sätter på sin ipod och sätter på lite lugn musik och bara lyssnar och tänker på saker, hur dagen har varit, vad man ska göra nästa dag, man ligger i sitt rum, mitt i mörkret och tänker på allt möjligt haha..På tjejer eller en tjej som man vill vara med, aja hur som helst.
Själv har jag ett par favoriter... När det gäller musik grupper så diggar jag Pretty Ricky, Brutha, Boys II Men, B2k men de finns inte länge, B5 har några sköna låtar. När det gäller solo artister så har jag jätte många favoriter... Michael Jackson, R.Kelly, Chris Brown, Trey Songz, Bow wow, Avant, Lee Carr, Ace Hood, Lil Wayne, Bun B.. ah jag kan hålla på i ett tag men vilka grupper och artist diggar du?? let me know.

Kommentarer
» sofie

haha tuuungt samma musiksmak som mig :D

det är samma här, går ingenstans utan musik :|

2009-07-06 // 11:43:56
» Yaay

Samma här men bästa male artist kommr alltid bli Chris Brown och female så blir det föralltid Beyoné. Grupp blir alltid Destiny's Childs men kanske för att man e tjej. Men du ska veta att pharrel, nelly, t-pain och akon kommer att göra ett album tillsammans och bli en grupp någon gång i höst. Se fram imot det ;)

Och du sa att du gillade chris brown, vilka låtar?? Glöm inte att köpa den nya cd:n som kommer snart allihopa <3

2009-07-06 // 12:36:43
» j

trey songz utan tvekan asså, han är bäst.

beyonce, sammie, sean paul, ja det finns många fler..

2009-07-06 // 15:07:05
» Zuzan

Bone Thugs N Harmony mannen, BÄSTA!

2009-07-06 // 15:08:04
URL: http://zowow.blogg.se/
» Olivia

chris brown, bow wow, lil romeo, T.I michael jackson, r.kelly och massa fler. ja älskar musik ! (a)

2009-07-06 // 15:27:35
» Se7en

Destenys Child, R.kelly, Jay-Z, Ja Rule o Beyonce <3<3



Annars lyssnar jag mer på hårdrock/metal ;p

2009-07-06 // 15:47:29
» Bavve Amin

bästa gruppen: Bone Thugs N Harmony

bästa artisten: Trey Songz

2009-07-06 // 15:58:11
» Aida

The fugees , stevie wonder , trey songz ,whitney houston och the Childs from the ghetto

2009-07-06 // 18:02:40
» Anonym

t.i. beyonce trey songz the dream bow wow ace hood lloyd t-pain mfl :D

2009-07-06 // 18:47:08
» Anonym

jackson five, chris brown m.m. greendays och black eyed peas gilla jag oxå :D

2009-07-06 // 19:00:58
» Anonym

Jag ääälskar Junior M.A.F.I.A det är seriöst de bääästa!!

Sen gillar jag The dream, Ludacris (Area codes, splash waterfalls och dom där), twista är också bra och T-pain har ALLTID bra låtar..

2009-07-06 // 19:33:30
» Anonym

BÄSTA GRUPPEN ÄR TRIPLCE C. RICK ROSS GRUPP. DE DÖDAR. HAHA, BÄSTA ARTISTEN YOUNG JEEZY. T.I THE DREAM RADIOKILLAKILLA

2009-07-06 // 20:16:35
» Tiina

Dead prez / DMX / Dizzee rascal / 2-Pac

Är helt klart dom bästa

2009-07-08 // 18:00:56
» Anonym

Day 26 - imma put it on her

2009-07-10 // 02:13:53
» JD

GYM CLASS HEROES

2009-07-10 // 21:33:15
URL: http://jigga.blogg.se/
» Anonym

Pacewon and mr green, checka in dom!

2009-07-10 // 21:34:42
» Anonym

Min favorit artis är michael jackson men sedan lyssnade jag mycket på soul när jag var liten brukade smyga in i mina föräldrars rum och lyssna på artister från back in the days. Men de kom på mig en dag när jag inte kunde stå emot att sjunga med steve wonders låt haha.



Musik betyder mycket för mig jag skriver låtar som hobby fast kanske är det ett sätt för mig att få ut mina känslor haha. Sedan älskar jag att sjunga! gör det från att jag vknar tills jag lägger mig ibland även när jag sover haha. kort sagt betyder musik mycket för mig

2009-07-12 // 22:38:39
URL: http://alisabegovic.blogg.se/
» Robin

bow wow för alltid hela dan!

2010-02-03 // 21:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback