blir irriterad


Är det bara jag som blir så irriterad på folk som skriker och snackar skit högt på bussen eller tåget.
De flesta kanske vet vad jag menar, ni vet när man sitter i bussen och försöker lyssna på musik men man har knappt något för att folk typ skriker när de snackar... tro mig jag använder mina koss fett sällan men har börjat använda de oftare eftersom folk är överdrivet högljudda! Fast än jag har normalt högt ljud så hör man ändå folk!
Blir fett irriterad, man vill kunna lyssna på sin musik i lugn o ro.
Snälla är du en av dom som hörs mycket på tåget eller bussen.. dämpa ner lite..
Kärlek o Respekt
<3

Kommentarer
» jasmine

vet precis vad du menar. köp in-ear-hörlurar istället för dem stänger ute allt ljud. jag hör inte nånting förutom min musik på bussen ;D jag har också koss, men jag har gett upp dem för man hör hela tiden allt annat ljud runt omkring.

2009-07-22 // 19:33:20
» Amanda

Jasmine, tack för tipset xD

Men shit, förstår verkligen vad du menar Bryan. Sjukt jobbigt. Okej visst, man kan vara lite uppspelt men oh, VARJE DAG händer samma sak. Det värsta är när en grupp tjejer snackar sådär "skit-blattigt" o skrattar på samma gång(har absolut inget emot blattar). Bor i Bergsjön i Göteborg.. Du vet Kniven i hjärtat delen eller vad man nu ska kalla de. Det är skit "tufft" att svära och kalla varandra massa skit som fitta och så. "Walla mannen, din fitta möt mig där då va fan din hora". Kanske säger jag så själv ibland, omedvetet, men när jag är med mina kompisar men när man är själv eller med föräldrarna, så fy fan va FULT det låter! Man skäms ju nästan.

2009-07-22 // 20:03:31
» clara

Känner samma sak. De är så otroligt irriterande!

2009-07-22 // 20:41:26
» REMEMBER MICHAEL JACKSON

Tycker precis samma sak, så j*vla jobbigt :P

2009-07-22 // 21:14:11
URL: http://remembermichaeljackson.blogg.se/
» Tattiana

hahahah vaddå kan man inte chilla elle , bråka med en tjej hær i danmark før att hon sa så somdu sæger laak om det inte passar gå av !!

2009-07-23 // 01:15:29
» Tina

När jag se dig i tågen så sitter du antingen och glor på mej eller snackar högt med din kompis. Nejnej, skriker.

hahaha så synd (=

2009-07-23 // 01:18:28
» j

visst har sett sig ute på tåg och bussar några gånger när du sitter med dina grabbar, vem fan äre som skriker då assås? fan hela vagnen överröstas av er

2009-07-23 // 12:53:32
» the best

hahaha väntavänta har ni glömt att Sverige är ett fritt land eller? Alltså ey låt människorna leva de kanske vill skrika och prata högt vissa kanske är födda sådära finns inget man kan göra åt saken. Finns de en lag uppskriven eller? Nej precis sålänge de inte finns någon lag uppskriven.. Varför ska vi lyssna på dig utav alla haha u know u are funny boy .. Lycka till med att dämpa ner folk på tåg/buss

2009-07-23 // 16:20:22
» Anonym

Jag vet exakt vad du menar. När man sitter själv på bussen med sin musik så tycker man att andra är skit jobbiga. Men jag lovar, när jag är med mina kompisar är jag säkert 10 ggr värre. Så därför går det inte klaga.

2009-07-25 // 09:53:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback