bra dag på jobbet

kolla bakom mig, visst målar de fint hah.

Det var en riktigt skön dag på jobbet idag.
Jag som trodde att jag skulle vara feeett seg och trött på en Måndag som denna men nej, jag var pigg.
Fyfan var barnen var på mig idag haha, sen när jag skulle hem så skriker de; NEJ Bayyan gå inte hem!
Haha jag lovar det finns ingen bättre känsla än när man ska hem och alla barn kommer springande och försöker stoppa mig för att gå hem. 4 dagar kvar på jobbet, det känns skönt men ändå vill man jobba kvar.
Nu måste jag dra, jag har bråttom till träningen men jag checkar in senare som jag alltid gör ;)
Kärlek o Respekt
<3

Kommentarer
» Anonym

du är skiiiiiitsnygg! :D

seexy boy! :)

var tvungen att säga det :P

2009-07-20 // 16:48:28
» clara

snygging :D

2009-07-22 // 20:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback