Bryan & Jesse

Första låten tillsammans med Jesse, all kredd till Jesse, tung du e bror ;)
Hur som helst den här låten heter - Jag har inga pengar.
Låten handlar typ om att man har en tjej och man vill kunna ge henne allt, men det är knaz för att man har para knaz, alltså man han inte så mycket pengar.
 Så ända chansen för att göra henne glad och kunna ge henne allt är att ta en lån. haha.
Hur som helst haha tryck på play och lyssna :)
www.youtube.com/MulattoBryan
 
Kärlek o Respekt till alla söta o sköna läsare
<3

Kommentarer
» Anonym

Ey refrängen var tuung jue! Fine your cinderella yet?!

2009-07-18 // 21:35:01
» mayan

haha den va tung, pröva sjunga på engelska nån gång? :)

2009-07-18 // 23:57:37
» Peder G

Hej Bryan (tror jag! Jag heter Peder Gustavsson, en medelåldersman på 45 år. Råkade klicka in på din blogg eftersom min 16 åriga dotter brukar kika in här var och varannan dag.

Lyssnade på sången du och din vän gjorde och det jag vill säga dig Bryan är att det absolut är rent av omöjligt att ta ett lån då "kosingen" inte finns till hands. Du måste även ha en fast inkomst på över 320 000 kr/år. Att du sedan ska fara iväg med pengarna utan att betala tillbaka ser jag som något helt absurt. Förstår du att du inte kan förmedla att det är okej att begå brott hur som helst. Dina yngre läsare kanske tar ett lån någondag och flyr! Och när du väl får sona ditt brott kommer du önska att du inte hade några pengar.

MVH Peder.



Ps. Jag fick mig allt ett gott skratt!

2009-07-19 // 01:33:05
» Anonym

haha peder är rolig han..

hatar inte eller något men bryan gör något som du är bra på istället, tex att SJUNGA istället för att RAPPA

2009-07-19 // 02:40:35
» keisha

han jesse's röst va så sexiiiiiiiiiiiiiiiiiig :o damn

2009-07-19 // 10:03:15
» Anonym

good job. låten var bra.

2009-07-19 // 11:18:30
» Anonym

jesse aj aj aj han var tung asså Ps. påminner om Henry och robinho haha :P

2009-07-19 // 13:13:41
» igen

asså jag menar att jesse påminner om T.Henry (titi) och Bryan Robinho ;)

2009-07-19 // 13:14:49
» DIN DRÖM SHINÅÅÅ

ASSSSSSOOOOOOOO OMG SKIIIIT BRA LÅT ASSO SHIT BRYAN DIN RÖST FÅR MIG ATT SMÄLTA BABY BOOOOOOOOOOOOOOOOO

2009-07-19 // 14:00:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback