CB

Chris Brown förlåter alla hans fans och alla som ser upp till honom.

Det är ju bra att han ångrar det han gjort och att han ber alla om förlåtelse men det är så tydligt att det inte är sant haha.
Jag vet inte om ni la märke till det men han har ett album på G som kommer ut väldigt snart.
Och precis som alla andra artister så vill han ju att albumet ska sälja bra, bättre än det förra!
Men han har ju förlorat lite fans efter det han gjorde i Februari och just därför vill han att alla som gillade honom förut ska börja tycka synd om honom och börja gilla honom igen efter att de sett den här videon.
Men det klart att han också menar det han säger i den här videon, mycket bra sagt.

Men hur som helst, är du ett CB fan?
Hur reagerade du när du fick höra att han misshandlat Rihanna?
Slutade du gilla honom efter det? Gillar du honom igen nu efter du sett den här videon?
Jag tror han lyckades med den här videon, har har fått tillbaka många fans med den här videon, alla fansen kommer att köpa hans nya album och albumet (Graffiti) kommer att bli succé!

Kommentarer
» Peace and Love

OMG! Jag älskar Chris brown, och kommer alltid göra. det han gjorde var 100% fel. Men han ser fortfarande bra ut, han gör bra musik och han har finaste klädstilen. :D <3

2009-07-21 // 21:46:49
» F

Asso, jag fattar nte hur han kunde göra så mot Rihanna. Men eller jag iaf blev verkligen besviken av att höra va han hade gjort, men jag kunde nte sluta gilla han. Han har fett skööna låtar och han har en najjs röst. Och så e han snygg :)

Mm, de va bra sagt av han..

2009-07-21 // 21:47:58
» Anonym

jag har alltid älskat honom och kommer alltid att göra det. alla förtjänar en andra chans i livet och alla kan göra fel och som han sa han har lärt sig av sitt misstag och kommer aldrig att göra något sånt igen. ÄLSKA BROWN

2009-07-21 // 21:49:35
» Felicia Gonzalez

Har älskat Chris brown sen jag gick i sexan så när han misshandlade rihanna så helt ärligt (lite pinsamt att erkänna) så brydde jag mig inte, jag älskar hans musik och det han gör på fritiden påverkar ju inte hans musik, jag menar det bästa jag har gjort i mitt liv var när jag stod allra längst fram på hans konsert, (jag stod tilloch med utanför i kylan på hand första spelning på Berns bara för att jag var för ung och inte fick komma in, så svaret på din fråga ar att jag fortfarande älskar Chris brown haha :P <3<3

2009-07-21 // 21:55:36
URL: http://feliciagoli.blogg.se/
» Anonym

Det han gjorde var fel! Men varför ska jag "straffa" honom genom att sluta på hans musik som jag tycker är otroligt bra! Känner ju inte ens honom, get it? Har själv vart med om misshandel innom ett förhållande och det är inte roligt, så jag förstår Rihanna och att det Chris brown gjorde var veeerkligen fel! Det var chockande, eftersom han innan det hända pratade på Tyras program om misshandel på tjejer o då verkade det inte som han skulle kunna göra nått sånt, Man kanske inte gillade HONOM lika mycket som person, men för det Älskar vi hans musik! :) Peace

2009-07-21 // 22:02:43
» Anonym

Jag älskar honom fortfarande. Visst de han gjorde va fucking hemskt, men han är också mänsklig. Och ALLA gör fel.

2009-07-21 // 22:06:34
» :)

Nej jag har alltid gillat chris:) Jag brydde inte mig ens när jag hörde att han slog rihanna jag tyckte bara synd om honom för att han skulle få skit för de:/ Men men.. Gjort är gjort.. Plus dom ända som kan förlåt honom är han själv och Gud.. Ingen annan, så hoppas gud förlåter honom..Bra sagt de i videon, plus han är lika mänsklig som alla andra, han gjorde fel coh alla gör fel.. Exakt alla..

Så sitt inte och tyck att han borde sluta göra sin musik, för chris är grym riktigt grym:)Och de kommer han alltid vara:) Peace out!

Love U Chis<3

2009-07-21 // 22:38:41
» Anonym

Du menar ber om ursäkt till alla sina fans?

2009-07-22 // 00:28:20
» issi

men aaaasså han har sitt temprament vafan :o misstag händer alla, han är fan bara en människa, alla borde förlåta honom :'(

2009-07-22 // 03:27:35
» MulattoCeepee

Korkade jävla idioter ni är alltså... han misshandlade henne grovt! Sådana som han förtjänar ingen andra jävla chans.



http://static.devote.se/gallery/big/20090224/12dfde45b98d66580ef867011285a8db.jpg

2009-07-22 // 07:05:48
» what?

ALLA förtjänar en andra chans

2009-07-22 // 12:53:37
» R

jag har gillat chris sedan hans första låt Run It .. han har alltid varit min största idol, och när jag fick höra om rihanna, I was like Fuck it! haha.. asså ja trodde inte ens på det först, för dom ändrade historien hit och dit hela tiden. men nu man fattar ju att det e sant. Men seriöst, jag bryr mig inte.. Asså klart det e ssynd att han gör så, men ja skulle aldrig kunna sluta lyssna på honom.. Hans röst är världens vackraste, och hans utseende 2! I just love my boo.. no matter what!

2009-07-22 // 13:12:21
» D

KAAAAAAAAAASTA CHRIS BROWN !

Kolla vad människan gör ? Idiot..

Okej det påvärkar inte hans röst och skit men man kan inte behandla folk sådär..

Sen så leker han ball och bajjtar MJ så hårt ! BLÄÄÄK

2009-07-22 // 18:12:56
» mellmell

jag dör för chris brown, jag SKITER i vad alla andra HATERS tycker om honom, jag kommer alltid att älska honom han är bäst bäst, och när han misshandlade rihanna det var 100% fel att han misshandlade henne men jag bryr mig inte vad folk tkr. just be you MOTHERRRRRRR-PIIIIIIIIIP!:D

2009-07-22 // 21:13:20
» Anonym

hans låtar e ju bra men det han gjorde tappa jag respekten för so dont like him for that :-o

2009-07-23 // 14:16:37
» Johanna

Jag älskar Chris Brown och kommer alltid att göra det. Det han gjorde mot Rihanna var ju såklart fel.

Men hans röst och allt blir ju inte dåligare för det. Så det går inte att hata honom. Han är Finast både på in och ut sidan ! ;)(L) det han sa på videon var bra sagt ! PUSS / johannaw

2009-07-24 // 19:46:02
» aisha

Asså ni är ju sjuka i huvudet. Självklart kan ni lyssna på hans musik och sånt om ni tycker den är bra. Men att säga att ni älskar honom och grejer, PATETISKT. Före första känner ni inte honom nog för att älska honom och för det andra tänk om de va era framtida döttrars killar skulle ni då säga aa me fuck alla haters alla gör misstag? Jag tror bestämt inte det!

2009-07-25 // 00:17:09
» Anonym

Nja, jag vet inte vad jag ska tro om cb, ärligt talat.

2009-07-25 // 13:00:44
» Anonym

Asså det är inte hans fel eftersom han blev uppväxt i en svår barndom automatiskt får han det också. Hans styvpappa brukade misshandla honom det påverkar honom väldigt mycket.

2009-08-06 // 23:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback