City, nya Chelsea?

De som kan fotboll vet vad jag snackar om, kommer City bli det nya Chelsea?
Det tror jag iaf. Chelsea som inte hade vunnit ligan på 50 år men som sedan vann den för typ 4 år sen efter att Abrahamovic tagit över och öppnat plånboken för stor spelare. Är det City's tur nu? Arsenal kan glömma Premier League den kommande säsongen, de är helt enkelt för svaga, alldeles för många unga och orutinerade spelare som aldrig kommer att klara sig mot lag som United och Chelsea. Den kommande säsongen kommer det vara mellan United, Chelsea, Liverpool och juste precis City!
Som vi alla vet så har City gjort 4 underbara värvningar!
Jag kan inte vänta tills säsongen börjar, själv är jag United fan men det ska bli kul och se hur det går för City som har en av mina favorit spelare, Robinho.


Toure till vänster, det senaste nyförvärvet, Richards till höger.
Tänk de 2 i backlinjen, oj oj oj !


Tänk er de här 2 trollkarlarna i mittfältet!


Och sist men inte minst, tänk er de här på toppen!!!

Kommentarer
» Anonym

naaajjj fyfaaan, you got to haave some faith, Rosicky är tillbaka. me love them, pluss min man walcott spelar, so you got to have some FAITH.

2009-07-30 // 00:44:15
URL: http://kkuungg.blogg.se/
» an

Just for the record, Kenza har redan en pojkvän. Och så bra skulle ni inte passa faktiskt. Puss på dig! ;)

2009-07-30 // 00:50:39
» Anonym

skojar du med mig arsenal kan klara säg robinho sa det står mellan oss fem. förut sa var det bigfour ellerhur arsenal liverpool,manutd chelsea, men nu är det de bigfive enligt robinho. så säg itne att arsenal har orutinerade spelare klart dem har men nu har dem liksom arshavin erduaro fabregas van persie rosicky gallas clichy sagna almunia. snacka om orutinerade va? arsenal kan fortfarande kämmpa om en plats. de kanske inte vinner men de har chans att komma 2-3 liksom. man u ser ut och vara riktigt svaga iår. hehe anelka sa själv att man u har blivit svagare. PUSS

2009-07-30 // 01:46:38
» Majt

oki tack för svaret haha KRAMAR (k)

2009-07-30 // 03:17:06
» Jasmine Brown

Haha hej! Tänkte bara säga att du är skit snygg och jag tror att jag håller på att bli kär i dig! Hehe :)

Kram Jasmine

2009-07-30 // 12:43:55
URL: http://www.xoxo.devote.se
» Jasmine Brown

Juste, jag älskar din stil också.Grymt bra inställning till alkohol osv.

Du är cool,bara så att du inte glömmer det.

Kram Jasmine

2009-07-30 // 13:05:45
URL: http://www.xoxo.devote.se
» Zuzan

De kan baxa hela Arsenals trupp om de vill, Man city går bara ut på cash - kommer bli flopp denna säsong som de alltid har varit! =P

2009-07-30 // 13:48:02
URL: http://zowow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback