Debatt!!


Jag blir chockad när jag läser dom här kommentarerna...
Jag skrev ju ett inlägg om att jag tänker ha en debatt här på bloggen och jag ville att ni skulle komma med förslag genom att kommentera vad ni tycker debatten ska handla om...
När det gäller sånt så brukar jag får mycket mer förslag... den här gången fick jag bara 5 förslag och 4 utav de vill att debatten ska handla om typ svata o vita tjejer... Helt seriöst skojar ni med mig ? Samma sak när jag brukar ha frågestund, nästan alla frågor handlar om 6.. När det gäller frågestundena så finns det så mycket annat man kan fråga.. typ vad gillar du mest buss eller tåg.. haha vad som helst liksom varför just om 6 eller tjejer... och debatten.. varför ska debatten handla om vita och svarta tjejer... det finns så mycket man kan snacka om.. t.ex. tycker ni att man borde få ladda ner musik eller inte.. Kom igen alla läsare kom med riktiga förslag om vad debatten ska handla om och inte med sånna här förslag;
Postat av: elisabeth och charlina

tkr de ska handla om skillnaden mellan black and white pepole. Tkr de e intressant ;)haha

2009-07-10 @ 00:45:11

Postat av:

tycker att det ska handla om vad vi tycker skillnaderna är mellan svarta killar & vita killar

2009-07-10 @ 10:28:56
Postat av: keisha

jag tkr de ska handla om vilka fördelar vita har och vilka svarta har ;)

2009-07-10 @ 10:29:39
 Postat av:

Jag tycker det ska handla om varför svarta tjejer har så jääkla mycket fördomar om vita... gracias

2009-07-10 @ 14:34:09
Postat av: aint feelin' it

vad anses vara normalt i dagens samhälle? finns det ngt som heter normalt? vad e då normalt? och vad e onormalt?

2009-07-10 @ 19:20:47

Jag kanske har fel? Men jag tror de flesta håller med mig, det finns så mycket annat man kan debattera om..
Peace!
Kärlek o Respekt
<3

Kommentarer
» Anonym

Jag tycker den ska handla om bloggare, elr något.. Jag vet inte.. Men inte om svart vita tjejer iaf :P Det är ingen skillnad på dem så va finns det att debatta om haha (a)

2009-07-11 // 00:28:10
» aint feelin' it

okej du ska få bra förslag av mig nu.. ska killar ha häng eller inte.. måste det anses vara ''hood'' bara för att man har baggy häng? eller är det bögigt bara för att killar har tajtare sittande jeans



eller data eller tv vilken e bäst?



eller tror ni det e så att killar mer gillar tjej artister och tjejer gillar mer kill artister för att dom tänker mer på utseendet än musiken eller själva texten i låten/musiken och tror du att utseendet effecterar hur man tycker om musiken eller så :S



hahaha många förslag hoppas du blev nöjd

2009-07-11 // 01:04:48
» aint feelin' it

e det bögigt för killar att blogga vrf/vrf inte

2009-07-11 // 01:05:51
» keep it old school

jag har märkt att du satsar fotboll?..

undrar om du och dit lag ska till gothia?

2009-07-11 // 02:03:12
» KUNG

SKOLMASSAKERN.

det är en grej jag undrar hela tiden.

det har hänt 22 skolmasaker i i Europa.

MEDIAN har skrivit 21 gånger. " det var e ung man som börja skjuta folk"

ingen big deal.

men den ena som glömdes, gjorde hela världen värsta saken utav det.

MEDIAN skrev.

"en man från MELLANÖSTEN, förmodligen en terrorist"



då lyder frågan, vrf skriva en terrorist?

vrf stämpla en hel folkgrupp?

alla säger ju hela tiden "man ska inte dra alla över en kam"

men ändå gör folket det.

javisst finns fördommar överallt, visst har alla fördomar. men sen när vart det ok över att vara stolt över de ?

2009-07-11 // 13:26:18
URL: http://kkuungg.blogg.se/
» karre

alåå vadå skillnaden mellan svarta o vita :P? vi kan debattera om.. humm. är det okej att göra skönhetsoperationer? tex göra sina bröst större osv.

2009-07-11 // 14:40:12
» Anonym

vad människor tycker om piercingar kanske?

2009-07-11 // 16:08:56
» louise

Håller med det där med skolmasssaker, palla vara stolt över sina fördomar. skäms faan

2009-07-12 // 00:26:59
» Anonym

jag tkr att det ska handla om att dagens ungdomar leker att dom bor i compton elr nått dom tror att dom e i ghettot har problem varje dag att domm e crips n' bloodz o skit leker att dom bråkar wtf???? shiiiet dom har ntge ett ända problem det e bara dom som skapar problem för sig själva :S dom lever i ett bra land för det mesta så vill säkert deras föreldrar att de ska ha de bra dom går i skolan o allt vrf håller dom då på o leker gäng o skit spec förortsbarnen tensta o sånt o jag säger det för att jag vet o ser sånt hela tiden eftersom jag bor i förorten sj ..

2009-07-13 // 02:59:09
» säger VAD jag vill

Kolla henne leker "kung"

snorunge fan, snacka inte om saker du inte vet, lack skiit fucking mellanösten är terrorister, o inget fel me fördomar alla har de, så tagga

2009-07-13 // 23:36:06
» säger VAD jag vill

PALLA TA BORT MIN KOMENTAR,

jag mena vad fan jag sa.

tjejen leker fucking ball.

hatar när små barn går ut med namn som "kung" och "diva"TJEJEN du vet fan inte vad du snackar om lääk re.mellanösten är idiot sjävmordsbombare, terrorister fanoch jag ska ha min fördommmar om jag vil fan.

2009-07-14 // 00:42:22
» brownchik

jag tycker den ska handla om varför

man har en blogg det verkar som många har skrivit taskiga medelande till dig så då tycker jag att du ska ha debatt om dt varför har man blogg väldigt bra för du ska veta att det är väldigt roligt och trevligt att läsa din blogg och då tycker jag att du ska berätta till dem där hatarna vad en blogg menas md för dom verar inte fatta dt så det vamin förslag peac an love



maybee du n ringa mig(0738947977)

alltsåå tror inte att jag stöttar å dig oki

2009-07-14 // 00:58:12
» KUNG/Ayan

HAHA. du beter dig så som du gör, och jag är snorungen?

och du, det är inte bra att vara stolt över sina fordomar, du borde skämmas, är anonym hit o dit, säger saker. hahah synd ja svär.

and for the record i am the King.

har du ngt mer o säga skriv inte här, för jag kmr inte svara. du vet ngn måste vara den mognare?

2009-07-14 // 13:08:08
URL: http://kkuungg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback