Debatt!


Yes vi ska ha en liten debatt på min blogg!
Jag vet inte vad debatten ska handla om så kom med lite förslag... kommentera vad ni tycker debatten ska handla om så väljer jag ut den som låter mest intressant!
Owwi idag ökade statistiken galet!! Glöm nu inte checka in bloggen imorgon också, då får ni också reda på vad debatten kommer att handla om. För att se mina videos checka in min youtube kanal. www.youtube.com/MulattoBeee.
Sov gott nu alla söta läsare.
Love till de som Love mig...
Kärlek o Respekt
<3

Kommentarer
» elisabeth och charlina

tkr de ska handla om skillnaden mellan black and white pepole. Tkr de e intressant ;)haha

2009-07-10 // 00:45:11
URL: http://blackywhite.blogg.se/
» Anonym

tycker att det ska handla om vad vi tycker skillnaderna är mellan svarta killar & vita killar

2009-07-10 // 10:28:56
» keisha

jag tkr de ska handla om vilka fördelar vita har och vilka svarta har ;)

2009-07-10 // 10:29:39
» Anonym

Jag tycker det ska handla om varför svarta tjejer har så jääkla mycket fördomar om vita... gracias

2009-07-10 // 14:34:09
» aint feelin' it

vad anses vara normalt i dagens samhälle? finns det ngt som heter normalt? vad e då normalt? och vad e onormalt?

2009-07-10 // 19:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback