Första dagen på jobbet.

Heeysaan :) allt bra med er??

( Bryan 2008 )
 Jag kom hem från jobbet för ett tag sen och jag måste bara säga att det var nice !
Första dagen på jobbet. Det var lite problem i början, jag gick av bussen och hade 10 min på mig att hitta stället.
Jag hittar stället först utan att vara medveten om det, jag går därifrån för jag inte såg någon där inne, jag går lite snabbt till ett annat ställe jag känner igen och det var helt fel, jag börjar stressa och de som känner mig väl vet att jag hatar stress. Jag frågar en dagmamma vart stälet ligger och hon förklara. Jag kom tillbaka till stället jag var på först och jag hann precis! 08:30!
Vad ser jag när jag kommer in ? Fullt med barn haha, direkt börjar de fråga mig saker.
- Vad heter du? - Varför har du två hål i öronen? Hur länge ska du jobba här.. osv..osv..
Jag lovar, det finns typ inget bättre jobb än att jobba på en förskola/fritids.. som personal chillar man bara haha.
Ne men det var najs.. Checkar in senare, ska ta och sova nu innan min fotbollsträning. Btw har du inte svarat på inlägget som jag skrev tidigare 'Bästa gruppen/artisten.? tyck till!' så ta och gör det nu.. Peaace ;)
Kärlek o Respekt
<3

Kommentarer
» malin

sjuukt söt!

2009-07-10 // 22:31:07
URL: http://mgadd.blogg.se (ej aktiv, haha)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback