Glad

Heey på er,
jag läste era kommentarer angående debatten... Ni har faktiskt jätte bra svar..

Idag så har jag vart och kollat på en fotbolls match, det var nice haha.
Sen så gick jag, tumme, nebben och tolga till en sportbar för att softa lite.
Grattis till tumme som vann lite $ på maskin haha...cashflooow!
Sen så drog vi till kista och där såg jag en väldigt söt och fin tjej, jag kunde inte motstå henne.
Jag frågade efter hennes nr och fick det :)
fett söt aså :)
Checkar in senare ait.
Kärlek O Respekt
<3

Kommentarer
» Anonym

såg dig i kista ;D heting där ! ;)

2009-07-26 // 22:06:50
» Sarah

ooohhh tolga är så sööööt

2009-07-27 // 11:58:41
» sara. D

vissa tycker ja e lik kenza ;)

2009-07-30 // 12:27:00
URL: http://saarad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback