Goddag

Goddag på er, är det bara jag som är trött ?
Hela den här veckan har jag tränat och badat, jag är helt slut.
Nu på helgen ska jag bara ta det lungt, spela playstation, åka in till stan och köpa nån tröja, helt enkelt ta det lungt..

Kom på att jag börjar sommarjobba nu på måndag :)
Det ska bli kul, det var ett tag sen jag jobbade haha.
Senast jag jobbade var förra året, då jobbade jag som telefonförsäljare och så här såg det ut haha.
Ni vet att jag inte snackar så, man måste smöra lite ni vet haha ;)
( En dag på jobbet, "Kevin Andersson" )

Ska dra nu men jag checkar in senare.
Kärlek o Respekt
<3

Kommentarer
» Anonym

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA DU SNACKAR SÅ SNABBT SÅ MAN TROR ATT DU RAPPAR OCH NÄRU GÖR SÅ MED HÄNDERNA OXÅ HAHAHAH BRYAN

2009-07-04 // 19:42:17
» F

Hahaha.

:O Vilken Annkatrin ? Min fd fröken heter de ! XD ;O

2009-07-04 // 22:44:09
» Anonym

HAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAAHAHHA UNDERHÅLLNING DÄR

2009-07-05 // 01:11:56
» Anonym

vart jobbar du? ere lätt o få jobb där?

2009-07-05 // 01:17:10
» Nilufer

HAHAHA du e töööng du !! hörru jag har optimal ;) hahaha

2009-07-11 // 23:41:41
URL: http://nulleew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback